تحلیل اطلاعات انفورماتیک سلامت؛ روش‌ها و نمونه‌ها / Health Informatics Data Analysis: Methods and Examples (Health Information Science)

تحلیل اطلاعات انفورماتیک سلامت؛ روش‌ها و نمونه‌ها Health Informatics Data Analysis: Methods and Examples (Health Information Science)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Dong Xu,‎ May D. Wang,‎ Fengfeng Zhou,‎ Yunpeng Cai
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 210
  • شابک / ISBN : 9783319449791

توضیحات

این کتاب نظر کلی جامعی از انواع مختلف اطلاعات زیست‌پزشکی مانند اطلاعات بالینی و ژنومی را فراهم می‌کند.
توضیحات کامل، خوانندگان را قادر می‌سازد تا موضوعات کلیدی را از الکتروکاردیوگرام (نوار قلب) تا استخراج اطلاعات عظیم مربوط به سلامت و تکنیک‌های تحلیل EEG بررسی کنند.
هر فصل خلاصه‌ای از مبحث مورد بحث و تحلیل نمونه‌ها را ارائه می‌دهد. همچنین زیرساخت‌های خدمات و اطلاعات مرتبط با سلامت از طریق اطلاعات الکترونیکی و تکنولوژی‌های از راه دور، تصویربرداری طیف‌سنجی جرمی، تنوع زیست‌محیطی و تابع تناسب اندام غیرخطی برای ساختارهای پروتئینی را تحت پوشش قرار می‌دهد. فصل‌ها به بررسی بیماری‌ها در مورد شرح lncRNA‌ها در بیماری‌های انسانی، توصیف خصوصیات متابولیسم بیماری‌های انسانی، عوامل خطرناک بیماری با استفاده از اطلاعات SNP و انفورماتیک تصویربرداری برای انتخاب تصویربرداری تشخیصی پرداخته‌اند.
این کتاب، مرجع ضروری برای بررسی ابزارهای موجود جهت تحلیل داده‌های ناهمگن زیست‌پزشکی می‌باشد. این کتاب برای حرفه‌ای‌ها، محققان و متخصصان در زمینه اطلاعات زیست‌پزشکی، تشخیص، الکترونیک‌ پزشکی و صنایع مرتبط طراحی شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری