گیاه، خاک و میکروب‌ها؛ جلد اول / Plant, Soil and Microbes: Volume 1: Implications in Crop Science

گیاه، خاک و میکروب‌ها؛ جلد اول Plant, Soil and Microbes: Volume 1: Implications in Crop Science

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Khalid Rehman Hakeem, Mohd Sayeed Akhtar,‎ Siti Nor Akmar Abdullah
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 366
  • شابک / ISBN : 9783319274539

توضیحات

تعاملات بین گیاه،‌ خاک و میکروب‌ها در طبیعت پیچیده هستند.
رویدادها، بسته به انواع میکروارگانیسم‌ها و ارتباط آن‌ها با گیاه و خاک مربوطه، ممکن است متضاد، متقابلی یا هم‌افزایی باشند. از این رو تکنیک‌های چندتغذیه‌ای می‌تواند برای تغذیه گیاهان در زیست‌گاه‌های مختلف و شرایط رشد مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین شناخت مکانیزم‌های این تعاملات، به منظور استفاده از دانش در شیوه‌ای پایدار و سازگار با محیط زیست بسیار مطلوب می‌باشد.
این رویکرد جامع برای بهبود محصول ممکن است نه تنها مشکلات مربوط به امنیت غذایی آینده را حل کند، بلکه با کاهش مصارف مواد شیمیایی سبب ایجاد محیط زیست سبزتری می‌شود. این کتاب همراه با جلد 2، مکانیزم‌ها و تعاملات مولکولی، شرح دقیقی از تعادل حساس و ژرف بین سه مولفه مهم کشاورزی را بیان می‌کند. به طور خاص این دو عنوان بر مبنای مبادله مواد مغذی بین میکروارگانیسم‌ها و گیاهان میزبان تمرکز دارند، مکانیزم حفاظت از بیماری‌ها و جزئیات مولکولی اخیر از مطالعه این تعامل چندگانه حاصل شده‌اند.
هدف این دو جلد کتاب در کنار هم، ایجاد پایه محکمی برای دانشجویان، مدرسان و محققانی که علاقه‌مند به میکروبیولوژی خاک، آسیب‌شناسی گیاه، شناخت محیط زیست و کشاورزی هستند می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری