Serif Affinity Photo 1.6.2.97

Serif Affinity Photo 1.6.2.97

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش عکس
  • نسخه :Version 1.6.2.97
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Serif Affinity
  • سال تولید : 2017

توضیحات

این نرم افزار مجموعه ای عظیم از ابزارهای ویرایش عکس، رتوش تصویر، بهبود کیفیت عکس و همچنین ترکیب عکس ها را برای کاربرانش به ویژه هنرمندان خلاق و عکاسان حرفه ای، را در محیط کاری خود گنجانده است. به عنوان مثال ذر زمینه تصحیح و بهبود عکس ها امکان تغییر/اعمال انواع تنظیمات غیرمخرب مانند کار با سطوح رنگ (Levels)، منحنی های اصلاح رنگ Curves, میزان سیاه و سفید (Black & White)، تعادل سفیدی (White Balance)، اچ اس ال (HSL)، سایه ها (Shadows) و Highlights را به همراه دیگر گزینه هایی که هریک از نرم افزار های ویرایش عکس حرفه ای در اختیار دارند را فراهم نموده است. علاوه بر اینکه نیازهای کاربران عادی را مرتفع می سازد، یکی از حرفه ای ترین ابزارها برای عکاسان هنگام کار با تصاویر خام RAW محسوب می شود. به کمک این نرم افزار می توانید کارهای گرافیکی خود را در انواع محیط های رنگی RGB, CMYK, LAB, Greyscale و... انجام دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Serif Affinity Photo:
- تنظیم و تصحیح ویژگی های مختلف یک عکس از جمله میزان نور، روشنایی، سفیدی، سایه و ...
- مجموعه ای کامل از ابزارهای رتوش
- محیطی مناسب برای کار با عکس های خام دوربین (تصاویر RAW)
- HDR Merge به وسیله Tone Mapping
- پردازش دسته ای عکس ها
- وارد کردن فایل های PSD و ایجاد خروجی به صورت PSD ( فایل های فتوشاپ)
- افکت های بلادرنگ و و اقع گرایانه
- بیش از 120 براش مختلف
- امکان نوشتن و بکارگیری Macro ها
- جایگزین مناسب برای فتوشاپ
- بهینه سازی شده متناسب با نیاز عکاسان حرفه ای
- و ...

Description

Five years in the making, Affinity Photo redefines the boundaries for professional photo editing software. With a meticulous focus on workflow it offers sophisticated tools for enhancing, editing and retouching your images in an incredibly intuitive interface, with all the power and performance you need.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری