BlueStacks 3.52.67.1911

BlueStacks 3.52.67.1911

  • کاربرد : اجرای برنامه‌ و بازی‌های آندروید بر روی ویندوز
  • نسخه :Version 3.52.67.1911
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : BlueStacks
  • سال تولید : 2017

توضیحات

این روزها، بازار سیستم عامل های موبایل و تبلت بسیار داغ است. به گونه‌ای که هر کدام از سیستم عامل‌ها سعی دارد از دیگری سبقت بگیرد. در این میان اندروید به خاطر متن باز بودن و فراوانی مدل‌ها، محبوبیت بیشتری دارد. مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد اندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! به دلیل این که اندروید فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی می‌کند، آن را به عنوان سیستم عامل پیش فرض نمی‌توان بر روی پردازنده‌های x86 و یا x64 اجرا کرد. بنابراین باید به نحوی سیستم عامل آندروید را شبیه سازی کرد. البته پیش تر این امکان توسط خود گوگل فراهم شده بود ولی به دلیل مشکل بودن کار با آن، تیم BlueStacks دست به کار شده‌اند و نرم افزار BlueStacks App Player را تهیه کرده‌اند تا آندروید و برنامه‌های آن به راحتی بر روی ویندوز اجرا شوند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار BlueStacks App Player:
- اجرای بازی‌ها و برنامه‌های اندروید در ویندوز و تبلت‌ها
- کاربرد آسان و سریع
- دارای تمامی ویژگی‌های اندروید
- پشتیبانی از بسیاری برنامه‌های اندروید
- دارای گرافیک بالا و پشتیبانی از بازی و برنامه‌های HD
- قابلیت همگام سازی برنامه
- امکان پشتیبان گیری از اطلاعات ذخیره شده
- امکان اتصال به اینترنت

نحوه عملکرد برنامه BlueStacks چگونه است؟
نرم افزار BlueStacks در واقع یک تبلت شرکت Samsung که بر روی آندروید 4.4.2 نصب شده است را تمام و کمال شبیه سازی می‌کند و این حس را به شما می‌دهد که واقعاً یک تبلت آندرویدی در دست دارید.
این برنامه از تمام ویژگی‌ها و امکانات سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد هر برنامه‌ای که بر روی موبایل خود دارید را نیز بر روی سیستم عامل ویندوز تجربه کنید. هر قدر که سخت افزار سیستم شما قوی‌تر باشد، برنامه روان‌تر و بهتر عمل خواهد کرد.


در هنگام استفاده از این برنامه حتماً به نکات زیر توجه داشته باشید:
- این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد که البته در انجمن پی سی فروم سعی شده تا حد توان به کاربران برای رفع مشکلات کمک شود.

- قبل از اجرای برنامه حتماً آخرین نسخه درایور کارت گرافیک خود را نصب کنید، اغلب مشکلات کاربران به خاطر آپدیت نبودن درایور کارت گرافیک آن‌هاست.

- همیشه از آخرین نسخه برنامه استفاده نمایید.

- پیشنهاد می‌شود بعد از نصب برنامه «بازار» را نصب کرده و برنامه‌ها و بازی‌ها خود را از طریق آن دانلود و بروزرسانی نمایید.

Description

BlueStacks is an easy to use yet powerful software solution designed to run Android apps right on your Windows machine.

Boasting a very effective emulation engine, BlueStacks impresses thanks to its user-friendly approach, making everything easy as pie for all types of users, be they beginners or with a bit more computer knowledge.
One of the best things about BlueStacks is that it runs the Android apps in full-screen, with very fast loading times and with absolutely no errors. Most of the games can be controlled by mouse, just like you'd do on your typical touschscreen mobile phone.

Overall, BlueStacks is an effective piece of software that brings the flavor of Android apps on your computer. Although it doesn't boast such a large collection of apps, it's still a good way to test some popular mobile titles on the PC.

Here are some key features of "BlueStacks":
- Play Android apps fast and full-screen.
- Push your favorite apps from your Android phone to your PC using BlueStacks Cloud Connect.
- Run 10 pre-loaded apps "out of the box".
- Install up to 26 more of your favorite apps.
- May not work fast on older netbooks and tablets.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری