Athentech Perfectly Clear WorkBench 3.5.5.1132 x64

Athentech Perfectly Clear WorkBench 3.5.5.1132 x64

  • کاربرد : ویرایشگر تصویر
  • نسخه :Version 3.5.5.1132 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Appcells
  • سال تولید : 2017

توضیحات

پلاگین Athentech Perfectly Clear WorkBench از کتابخانه‌های ویرایش تصویر در برنامه Perfectly Clear استفاده می‌کند و ابزارهای پردازش و شناسایی چهره موجود در این برنامه را در یک محیط جذاب و کاربرپسند برای شما فراهم می‌سازد. یکی از ویژگی‌های اصلی پلاگین Athentech Perfectly Clear WorkBench این است که هنگام ذخیره سازی یک پریسِت، امکان خروجی گرفتن در API را فراهم می‌سازد. آخرین نسخه نرم‌افزار Athentech Perfectly Clear WorkBench به شما کاربر گرامی تقدیم می‌شود. در ادامه به سایر ویژگی‌های نرم‌افزار می‌پردازیم.

سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
پشتیبانی از نسخه‌ 64 بیتی ویندوز 7، 8 و 10.
عمق بخشیدن به رنگ‌های تیره با استفاده از ابزار Black Point.
امکان شناسایی چهره‌ها بدون استفاده از قابلیت شناسایی خودکار.
امکان زوم بر روی چهره افراد تنها با یک کلیک ماوس.

Description

Ready to see how the magic happens? Use Perfectly Clear Workbench to test and see for yourself the powerful automatic correction of Perfectly Clear. It’s stand-alone software that will allow you instantly see the corrected image, and allows you to fine tune your results to create your own unique look. Once you’ve created custom presets, then export them to API for easy SDK implementation of our engine into your products.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری