Boris FX Sapphire 11.0.1 for OFX

Boris FX Sapphire 11.0.1 for OFX

  • کاربرد : پلاگین قدرتمند ایجاد افکت و جلوه های زیبای بصری در فایلهای ویدیویی
  • نسخه :Version 11.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : borisfx
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یه آپدیت عمده برای مجموعه افزونه های VFX می باشد. ویژگی های کلیدی عبارتند از یکپارچه سازی موتور ماسکینگ و ترکینگ برنده جایزه آکادمی Mocha planar در افکت Sapphire می باشد. علاوه به افزودن Mocha ، بیش از 50 افکت جدید و ترانزیشن ، ایجاد شده با Sapphire Builder ، همچنین با Sapphire 11 گنجانده شده است .
Genarts Sapphire مجموعه ای از پلاگینهای قدرتمند برای ایجاد افکت ها و جلوه های زیبای بصری در فیلمها و فایلهای ویدیویی است. بسیاری از فیلمهای سینمایی دوران فعلی ما با جلوه های بصری متعدد تزئین شده اند تا زیبایی و جذابیت فیلم برای مخاطبان دوچندان شود. به عنوان مثال نورهای درخشان و رنگهای خاصی که در بعضی از فیلمها استفاده میشود جلوه های زیبایی هستند که توسط نرم افزارهایی همچون Sapphire به فیلم اضافه میشود.
با استفاده از Genarts Sapphire میتوانید صدها جلوه بی نظیر بصری را به فایلهای ویدیویی اضافه کنید. این برنامه به صورت پلاگین در نرم افزارهای تدوین ویدیویی مانند افترافکت، AVID و … قابل استفاده است. استفاده از Sapphire کیفیت خروجی کار شما را بالا خواهد برد و با ابزارهای مختلفی که در اختیار شما قرار میدهد سرعت تولید خروجی نهایی افزایش پیدا میکند که همه اینها باعث بهبود بهره وری شما خواهد شد.
این برنامه از انجین بسیار قدرتمندی استفاده میکند که ضمن افزایش اعتماد پذیری، کارایی بسیار مناسبی نیز داراست،سرعت رندر Sapphire بسیار قابل قبول است و همچنین این موتور رندر به صورت RealTime یا در لحظه طراحی شده است یعنی با اعمال هر نوع تغییر و یا افزودن هر نوع افکتی، به صورت آنی عملیات رندر انجام میشود و تغییرات را در همان لحظه خواهید دید. این کار عملیات تکراری رندر و دیدن تغییرات را کاهش میدهد و به صورت زنده تغییراتی که اعمال میکنید را مشاهده خواهید کرد.
قابلیت های Boris FX- Sapphire :
خلاقیت بالا در ایجاد جلوه های بصری
نتایج واقعی و کاملا طبیعی
امکان تکرار سریع افکتهای انتخاب شده بر روی قطعات مختلف
رندرینگ در لحظه و نمایش آنی نتایج با اعمال هر تغییر
انجین رندرسازی قابل اعتماد
سرعت بالای رندر و پردازش
و …

Description

Sapphire 11 is now available for all supported hosts, including Adobe, Avid, the Autodesk Flame family & OFX hosts
including Resolve, Fusion, and NUKE.

Sapphire 11 is a major upgrade for the suite of VFX plug-ins. Key features include integrating the Academy Award-winning Mocha planar tracking and masking engine into Sapphire effect. In addition to adding Mocha, over 50 new effect and transitions, created with the Sapphire Builder, are also included with Sapphire 11. Autodesk Flame artists will benefit from the addition of an exclusive S_Mocha spark, which allows for the exporting of mocha planar tracking data for use in other Flame compositing modules. And finally, as with every major release, Sapphire 11 has been optimized for maximum CPU and GPU performance. Scroll down for more information.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری