Chromium 65.0.3285

Chromium 65.0.3285

  • کاربرد : نرم افزار مرورگر وب
  • نسخه :Version 65.0.3285
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Google
  • سال تولید : 2017

توضیحات

مرورگری است که میتوان به جرائت از آن به عنوان بهترین و برترین مرورگر حال حاضر نام برد.این را آمار و ارقام استفاده کنندگان از این نرم افزار در سایر جاها نشان می دهد چرا که هر ساله بالغ بر تعداد زیادی از این نرم افزار استفاده و آن را بهترین نرم افزار در حوزه ی اینترنت و مروگر های ایترنت نام برده اند.یکی از ملاک هایی که استفاده از مرورگر ها را تقویت و به آن نرم افزار اعتبار می دهد مخصوصا در زمینه مرورگر های اینترنت میزان رضایمندی کاربران است که یکی از بیشترین طرفداران این نرم افزار همین وب مسترانی هستند که بیشترین استفاده را در زمینه مرورگر های اینترنتی را دارند.این مرورگر با امکاناتی که در اختیار وب مستران قرار میدهد به مرورگر محبوب و مورد علاقه آن ها مبدل شده است.


ویژگی های نرم افزار Chromium :
طراحی زیبا و دارای آیکون های جدید
امنیت بسیار بالا در مقابل ویروس ها و تهدیدات اینترنتی
سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
طراحی شده بر پایه ی HTML 5
امکان افزودن و مدیریت Add-ons
دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
دارای پوسته های مختلف

Description

Chromium is the open-source web browser project from which Google Chrome draws its source code.The browsers share the majority of code and features, though there are some minor differences in features and they have different licensing.

The Chromium Project takes its name from the element chromium, the metal from which chrome plating is made. Google's intention, as expressed in the developer documentation, was that Chromium would be the name of the open-source project and that the final product name would be Chrome; however, other developers have taken the Chromium code and released versions under the Chromium name. These are listed under community packages.

One of the major aims of the project is for Chromium to be a tabbed window manager, or shell for the web, as opposed to it being a traditional browser application. The application is designed to have a minimalist user interface. The developers state that it "should feel lightweight (cognitively and physically) and fast."

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری