GeometryWorks 3D Features 16.0.5 for SolidWorks 2016

GeometryWorks 3D Features 16.0.5 for SolidWorks 2016

  • کاربرد : پلاگین ساخت سطوح و منحنی های سه بعدی متنوع برای سالیدورکس
  • نسخه :Version 16.0.5 for SolidWorks 2016
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CAD/CAM Components
  • سال تولید : 2017

توضیحات

افزونه ای است که سطوح و منحنی های کاربردی و متنوعی را با یک رابط بصری هندسی مناسب برای نرم افزار SolidWorks ایجاد می کند. GW3DfeaturesGW3D دارای قابلیت ساخت سطوح و منحنی های ترکیبی می باشد که سرعت تغییر انحنا از یک سطح به سطح بعدی در آن ها حفظ شده است. GW3Dfeatures می تواند موجودیت های spine-driven ای ایجاد کند که موجب اعمال کنترل بیشتر بر روی ساخت سطوح رفت و برگشتی، سطوح ترکیبی و منحنی های انحرافی از طریق این ستون ها می شود. همچنین رابط کاربری GW3Dfeatures همانند منوهای نرم افزار SOLIDWORKS در دید و تعامل کاربر است و این مسئله باعث می شود GW3D را به راحتی یاد بگیرد.

قابلیت های کلیدی GeometryWorks3D:
- حفظ پیوستگی انحنا در سطوح و منحنی های ترکیبی (ویژگی G3 Continuity)
- ایجاد اشیاء ستون مانند برای کنترل سطوح ترکیبی و میزان انحراف منحنی ها
- دارای رابط کاربری مناسب
- و ...

Description

GeometryWorks3D efficiently and accurately creates a wide variety of different surface and curve types, all with a consistent geometrically intuitive interface.
GW3Dfeatures includes the ability to create blended surfaces and curves with 3rd order continuity (G3). This makes it possible to blend surfaces and curves so that the rate of change of curvature is maintained from one surface to the next.
GW3Dfeatures can create spine-driven entities. Spines allow additional control over the creation of sweep surfaces, blend surfaces, and the offset curves.
The GW3Dfeatures user interface is identical to menus in SOLIDWORKS in their look and user interaction. This makes it easy to learn GW3D and gives it a familiar look and feel.

Here are some key features of "GeometryWorks3D":
- G3 Continuity
- Spine-Driven Entities
- User Interface

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری