SmartFTP Enterprise 9.0.2519.0

SmartFTP Enterprise 9.0.2519.0

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت FTP
  • نسخه :Version 9.0.2519.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SmartSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یکی از بهترین و قویترین نرم افزارهای مدیریت بر هاست به شمار میرود و شما با داشتن آن نیازی به سایر نرم افزارهای اف تی پی نخواهید داشت. این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی در هنگام اتصال به سرور برخوردار است و کمتر در آن دیده شده که اتصال مدیر از سرور قطع شود. شما با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی فایلهای مورد نظر خود را با سرعتی بسیار مناسب در هاست سایت خود آپلود کنید که برای اینکار نیازی نیست از راه های طولانی استفاده کنید بلکه با کشیدن و رها کردن فایل مورد نظر هم میتوانید آن را در قسمت مربوطه آپلود کنید.

برخی از ویژگی های SmartFTP Client :
داشتن سرعت بالا در هنگام اتصال و آپلود فایل.
امکان آپلود فایل با کشیدن و رها کردن آن در قسمت مربوطه.
امکان تغییر نام ، مشاهده و ویرایش محتویات فایلها بعد از آپلود.

Description

SmartFTP is an FTP (File Transfer Protocol), FTPS, SFTP, WebDAV, Amazon S3, Backblaze B2, Google Drive, OneDrive, SSH, Terminal client. It allows you to transfer files between your local computer and a server on the Internet. With its many basic and advanced Features SmartFTP also offers secure, reliable and efficient transfers that make it a powerful tool.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری