Audiority Echoes T7E 1.0.1

Audiority Echoes T7E 1.0.1

  • کاربرد : نرم افزار تنظیم سرعت اکو های مختلف روی دستگاه
  • نسخه :Version 1.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : audiority
  • سال تولید : 2017

توضیحات

پلاگین Echoes T7E یک شبیه سازی بسیار دقیق از سخت افزار اکوِ (دیلی) مغناطیسی و لامپی (تیوب) ، که توسط مهندسین ایتالیایی در اوایل دهه 60 ساخته شده است ، می باشد ! تکنولوژی که در ساخت این اکو استفاده شده است باعث می شود که کارایی بهتر و در عین حال صداهای مزاحم (wow و flutter) کمتری نسبت به سایر اکو های مشابه داشته باشد .
همچنین Echoes T7E سه حالت مختلف پخش را در اختیار شما قرار می دهد که به شما اجازه می دهد سرعت چرخش موتور های اکو را تنظیم کنید و حتی آن را با تمپو نرم افزار میزبان خود هماهنگ نمایید .

برخی از ویژگی های Echoes T7E عبارت اند از :
شبیه سازی شده از نسخه آنالوگ اکوِ تیوب و وینتج
3 حالت مختلف پلی بک : Classic ، Varispeed و Sync
4 هد مختلف پلی بک
امکان تغییر مقدار تاثیر تیوبِ EM81 Magic Eye
ترکیب 12 هد
امکان تنظیم المان های Tone ، Volume و Error برای هر هد
امکان تنظیم عمر و سرعت درام مغناطیسی

Description

Echoes T7E is a faithful recreation of a vintage tube magnetic echo made in Italy in the early '60s. This echo effect unit is based on a magnetic spinning drum with both record and playback heads arranged around a recording wire wound around the drum circumference. This solution provides better stability over the usual tape transport with reduced wow and flutter.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری