RS Excel Recovery 2.5

RS Excel Recovery 2.5

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی فایل های اکسل
  • نسخه :Version 2.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : RecoverySoftware
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک برنامه قوی و معروفی که به کاربرانی که اطلاعات صفحات گسترده اکسل خود را حذف کرده و از دست داده اند در بازگردانی آن کمک می کند . شما ممکن است اطلاعات Excel خود دا در یک درایو نگهداری کنید ممکن است به هر دلیلی شما آن فایل را از دست بدهید RS Excel Recovery بهترین ابزاریست که به شما در بازگردانی صفحات Excel کمک می کند . این نرم افزار از فرمت های XLS، XLSX، آفیس اپن سورس ODS و بسیاری از فرمت های گسترده دیگر پشتیبانی می کند .

ویژگی های نرم افزار RS Excel Recovery :

– قابلیت بازیابی فایل ها در مایکروسافت اکسل (XLS / XLSX) و آفیس اپن سورس (ODS)
– قابلیت بازیابی صفحات گسترده از انواع رسانه های ذخیره سازی از جمله آسیب دیده ، فرمت شده و repartitioned درایوهای FAT و NTFS
– سرعت بالای بازیابی اطلاعات
– بازیابی جامع با استفاده از تجزیه و تحلیل محتوا
– پشتیبانی از انواع رسانه های ذخیره سازی از جمله دستگاه های مغناطیسی (HDD و SSD درایو )، کارت های حافظه، درایوهای USB و غیره

Description

Deleted Excel spreadsheets? Lost access to files stored on a corrupted pen drive? Formatted or repartitioned the disk by accident? System failure rendered the disk inaccessible? RS Excel Recovery will help you get your spreadsheets back! Supporting XLS, XLSX, OpenOffice ODS and many other spreadsheet formats, RS Excel Recovery can reliably recover documents in some of the most popular formats.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری