Ashampoo Photo Card 2.0.4 DC 20.12.2017

Ashampoo Photo Card 2.0.4 DC 20.12.2017

  • کاربرد : نرم افزار طراحی کارت پستال
  • نسخه :Version 2.0.4 DC 20.12.2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ashampoo
  • سال تولید : 2017

توضیحات

محصول جدید شرکت نرم افزاری Ashampoo جهت طراحی و ایجاد کارت های پستال با موضوعات مختلفی چون تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... می باشد که امکانات فراوانی را در اختیار طراح قرار می دهد. این نرم افزار تعداد زیادیکلیپ آرت و تصاویر بکگراند آماده را همراه خود دارد و قادر است نیازهای اولیه شما برای طراحی کاملا تامین شود، در این نرم افزار می توانید از رنگ ها، طرح ها، عکس ها و فونت های مختلف در طراحی کارت خود استفاده کنید و با توجه به نیاز خود کارت تبریک مناسبی را طراحی کنید. در حین طراحی نیز می توانید تغییرات ایجاد شده در کارت خود را در لحظه مشاهده نمایید و در نهایت آن را برای دوستانتان ایمیل و یا آن را چاپ نمایید و در صورت نیاز آن را ذخیره کنید و در جای دلخواه از آن استفاده نمایید.

Description

Ashampoo Photo Card is a user-friendly application for quickly creating impressive cards, customized with personalized messages, images and objects.

One simply needs to select the source file, be it a webcam frame or an image, choose the frame they like best, adjust its settings, then save the result.

The generated card can be shared on Facebook or Picasa, send to friends via email or copy it to clipboard.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری