Easybits Magic Desktop 9.4.0.206

Easybits Magic Desktop 9.4.0.206

  • کاربرد : نرم افزار کامپیوتر برای کودکان
  • نسخه :Version 9.4.0.206
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Easybits Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه ای که یک محیطی جذاب و امن و برناه ریزی شده ای را در کامپیوتر شما برای کودکتان ایجاد می کند. از این پس می توانید ذهن در حال رشد و کنجکاو کودکانتان را به همراه یادگیری مهارت های کامپیوتری گسترش دهید. این نرم افزار محیط ویندوز را برای کودکان کاربرپسند می کند ، به گونه ای که بتوانند با دستان کوچک خود تجربه ای لذت بخش را در اینترفیس ویندوز تجربه کنند. به کمک این نرم افزار کودک شما می تواند کار با اینترنت را نیز یاد بگیرید ؛ شما می توانید لیستی از مجموعه وب سایت های تأیید شده را برای این نرم افزار تعریف کنید تا کودک شما تنها قادر باشد در فضایی امن و کنترل شده به گشت و گذار در فضای وب مشغول باشد. این نرم افزار با تمرکز بر شعار ” تکنولوژی دوست جدید شما ! ” ، قصد دارد شیوه استفاده صحیح از دستگاه های کامپیوتری را به فرزندان شما آموزش دهد ، تمامی فعالیت های کودک شما در محیط کامپیوتر قابل کنترل و زمان بندی دقیق است. برنامه Easybits Magic Desktop که شامل مجموعه ابزارهای جذاب و آموزشی و سرگرمی و نقاشی و … را به کاربرش ارائه می نماید و سرگرمی های جدیدتر به وب سایت آن اضافه خواهد شد.

Description

Magic Desktop creates a safe and stimulating environment where kids can improve their computer literacy at their own pace. Child-friendly design works perfectly with tiny hands, while our complete collection of programs keep young minds excited and engaged.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری