Abelssoft YouTube Song Downloader 2018.18.15

Abelssoft YouTube Song Downloader 2018.18.15

  • کاربرد : نرم افزار دانلود آهنگ از یوتیوب
  • نسخه :Version 2018.18.15
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Abelssoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

دانلود Abelssoft YouTube Song Downloader نام نرم افزار که توسط شرکت Abelssoft طراحی و ساخته شده است می باشد. Abelssoft YouTube Song Downloader به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی به دانلود موزیک های مورد علاقه خود از گروه های مختلف بپردازید. نرم افزار Abelssoft YouTube Song Downloader به شما این اجازه را می دهد تا موزیک یا ویدیو های مورد نظر خود را دانلود نمایید. نام آهنگ مورد نظر خود را تایپ کنید و به راحتی بعد از کلیک بر روی گزینه DOWNLOAD آن را دریافت کنید. به سادگی عنوان یا نام هنرمند یا نام آهنگ را در کادر جستجو وارد کنید و نتایج بسیار خوبی را دریافت کنید. بعدا می توانید ویدیو یا فایل صوتی را دانلود نمایید. جستجوی آلبوم به شما کمک می کند تا یک آلبوم کامل را به صورت رایگان در YouTube پیدا کنید.

دانلود Abelssoft YouTube Song Downloader به صورت خودکار بهترین کیفیت هر آهنگ را دانلود می کند و این امکان را به شما می دهد تا آن را به حجم های دیگر تبدیل نمایید. جستجوی آلبوم به شما کمک می کند تا هر آهنگ را از یک آلبوم در YouTube پیدا کنید. برای این کار، شما فقط باید نام هنرمند را وارد کنید و یک آلبوم را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید آهنگ ها و فیلم های خود را در فرمت های مختلف ذخیره نمایید. فایل های صوتی را در فرمت های MP3 یا OGG دانلود کنید و فیلم ها را در فرمت FLV، AVI یا MP4 ذخیره کنید.

Description

Simply enter the artist or song title in the search box and you'll get great results from the YouTube portal. Afterwards, you can download the video or audio file. The albums search helps you to find a complete album for free on YouTube. The YouTube Song Downloader loads automatically the version with the best quality of each download and adjust the volume over all songs.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری