BreezeBrowser Pro 1.9.8.11

BreezeBrowser Pro 1.9.8.11

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش تصاویر
  • نسخه :Version 1.9.8.11
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Breeze Systems
  • سال تولید : 2017

توضیحات

دانلود BreezeBrowser Pro نام نرم افزاری برای مشاهده و ویرایش عکس ها می باشد. این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار هایی که بر پایه مرورگر ساخته شده است می باشد که به شما در زمینه ویرایش و مشاهده عکس های دیجیتال کمک می کند. نرم افزار ویرایش تصاویر BreezeBrowser Pro قادر می باشد فرمت های مختلف که از دوربین های مختلف گرفته می شود را نمایش دهد از جمله این فرمت ها می توان به فرمت های RAW, JPEG, TIFF اشاره کرد. همچنین این نرم افزار ابزار های مانند ابزار های موجود در نرم افزار فوتوشاپ را دارا می باشد که شما با استفاده از آن ها می توانید عکس خود را ویرایش یا ادیت کنید.

دانلود BreezeBrowser Pro نرم افزاری کامل و قدرتمند که از رابط کاربری سبک برای ارائه و سازماندهی تصاویر دیجیتال، تبدیل تصاویر خام، تولید صفحات وب، پیوند تصاویر جغرافیایی با Google Earth و نقشه های آنلاین، تولید مدارک و … استفاده می کند. شاید شما نیاز به چرخش، برش و ذخیره تصاویر JPEG بدون از دست دادن کیفیت و یا کار با تصاویر در قالب RAW را داشته باشید. به کمک این نرم افزار می توانید تمامی این کار ها را انجام دهید.

Description

BreezeBrowser Pro is the powerful and versatile browser based tool for viewing and manipulating digital images. Do you need a fast and simple way to browse and select from your growing collection of digital photos or to create sophisticated web page image galleries without needing to learn HTML? Perhaps you need to rotate, crop and save your JPEG's without any loss of quality or work with images in their RAW format. From batch processing to proof sheets , from posting to printing, from file format conversion to batch processing IPTC data or preserving EXIF information during JPEG or TIFF conversion. BreezeBrowser Pro has your solution. It's a compact and robust downloadable software program that uses a "browser" style interface to present and organize digital images, convert raw images, generate web pages, link geo-tagged images with Google Earth? and online maps, produce proofs and contact sheets.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری