JoeAlter Shave and a Haircut 9.5v14 for Maya 2017 x64

JoeAlter Shave and a Haircut 9.5v14 for Maya 2017 x64

  • کاربرد : پلاگین طراحی و شبیه سازی مو برای ویندوز
  • نسخه :Version 9.5v14 for Maya 2017 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Joe Alter
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک پلاگین برای مایا میباشد که شما به کمک آن میتوانید پشم حیوانات ،گیاهان دارویی ،کوتاهی مو ، سبیل و … ایجاد کنید.این پلاگین به جهت ساخت پرز و مو با دقت بسیار بالا استفاده می شود که هر یک از ما در زمینه ی طراحی سه بعدی، نهایتا به آن نیاز پیدا خواهیم کرد. اگر چه پلاگین های زیادی در این زمینه وجود دارند ولی این پلاگین دارای تنظیمات زیادی می باشد که دقت کار را بالا می برند.مطمئنا به عنوان یک طراح برای شما پیش می آید که نیاز دارید تا مدل هایی از مو و خز را در طرح خود به کار ببرید به کمک این پلاگین میتوانید این کار هارا انجام دهید. هم اکنون با لینک مستقیم پلاگین JoeAlter Shave & A Haircut را دانلود نمایید.

از پلاگین های پر کاربرد مایا می باشد که برای نسخه های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ منتشر شده است.
از این پلاگین به جهت ساخت پرز و مو با دقت بسیار بالا استفاده می شود که هر یک از ما در زمینه ی طراحی سه بعدی، نهایتا به آن نیاز پیدا خواهیم کرد. اگر چه پلاگین های زیادی در این زمینه وجود دارند ولی این پلاگین دارای تنظیمات زیادی می باشد که دقت کار را بالا می برند.

Description

Joe Alter has released an updated Shave and a Haircut 9.5. This latest version of the hair grooming tool for Maya brings support for V-Ray 3.0+, new grooming tools, VP 2.0 integration from Maya 2015 and up, and adding multithreaded dynamics.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری