AnyMP4 DVD Ripper 7.2.18

AnyMP4 DVD Ripper 7.2.18

  • کاربرد : نرم افزار رایت و ریپ DVD با فرمت های گوناگون
  • نسخه :Version 7.2.18
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Anymp4
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام برنامه ای ساده و کاربردی برای رایت و ریپ DVD با فرمت های گوناگون می باشد. این ابزار، می تواند به عنوان جایگزینی مناسب به جای برنامه هایی مانند نرو باشد. شما می توانید DvD خود را با فرمت هایی نظیر MP4, AVI, WMV, MOV, MKV, M4V, 3GP, AMV, RMVB, FLV, SWF, ASF و ... رایت نمایید. کار با برنامه بسیار ساده می باشد و نسبت به برنامه های مشابه با سرعت بیشتری انجام می پذیرد. در حالی که عملیات رایت با سرعت هرچه بیشتر انجام می گیرد، کیفیت فیلم ها و دیتای مورد نظر شما حین عملیات رایت، تغییری نمی کند. بنابرین با خیال راحت می توانید از این برنامه استفاده کنید و DVD قابل حملی داشته باشید که در انواع دستگاه ها، قابل استفاده می باشد. هیچ گونه محدودیتی در اضافه کردن فیلم ها یا فایل های صوتی در DvD مورد نظرتان وجود ندارد.



ویژگی های نرم افزار AnyMP4 DVD Ripper:



- رابط کاربری ساده

- پشتیبانی از فرمت های مختلف

- سرعت بالا در عملیات رایت

- حفظ کیفیت فیلم و صوت

- تبدیل ویدیو به فیلم برای iPad (iPad Pro, iPad mini 4), iPod (iPod touch, iPod nano), iPhone (iPhone 6s/6s plus), Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy Note 3, Google Nexus, HTC, Nokia Lumia series

Description

Do you want to save a DVD movie to PC local drive? DVD disc could be easily damaged and is not very convenient to play DVD disc anytime and anywhere. So you are recommended to rip DVD to video for playback on any digital device like iPhone/iPad/iPod, Samsung, LG, HTC and more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری