Click Translator 5.1 Build 532

Click Translator 5.1 Build 532

  • کاربرد : نرم افزار ترجمه متون با یک کلیک
  • نسخه :Version 5.1 Build 532
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار بسیار کم حجمی (کمتر از 1 مگابایت) می باشد که با استفاده از آن به شکل آنی می توانید زبان مورد نظر خود را به 53 زبان دیگر زنده دنیا تبدیل کنید. تنها کاری که برای ترجمه لازم دارید، آبی کردن و انتخاب لغات مورد نظر بوده و سپس فشردن کلیدی که برای ترجمه تعیین کرده اید. شما می توانید hot key های دلخواه خود را برای برنامه تعیین کنید تا با فشردن آن ها عملیات ترجمه صورت بگیرد. این نرم افزار دارای سرعت بسیار بالایی می باشد و از منابع سیستمی شما به مقدار کمی استفاده خواهد کرد. Click Translator از زبان پارسی نیز پشتیبانی می کند. تمامی ترجمه هایی که با کمک این نرم افزار انجام داده اید به صورت داده های لوگ در فایلی ذخیره می شود که می توانید از آن ها برای مقاصد مختلفی استفاده نمایید. رابط کاربری برنامه دارای حالت ساده شده نیز می باشد که می توانید به آن سویچ کنید.
ویژگی های نرم افزار Click Translator :

- رابط کاربری مناسب و ساده

- تعیین کردن کلید های میانبردلخواه

- پشتیبانی از 53 زبان دنیا

- ترجمه فوری و آنی لغات

- بسیار کم حجم و سبک

Description

lick Translator is a tool that provides instant translation of your selected text in 53 major languages. All you have to do is to select text from anywhere on screen and with one keystroke you will get its translation in a balloon message.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری