Autodesk Autocad Quantity Takeoff 2009

Autodesk Autocad Quantity Takeoff 2009

  • کاربرد : نرم افزار تخمین هزینه در پروژه های ساخت و ساز
  • نسخه :Version 2009
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2009

توضیحات

نرم افزار Autodesk Quantity Takeoff با برآورد هزینه مواد و متریال لازم برای اتمام یک پروژه ساختمانی، کمک می کند تا تخمین هزینه ها در یک ساخت و ساز، سریع تر، آسان تر و دقیق تر انجام شود. مسئولین پروژه می توانند با وارد نمودن اطلاعات لازم برای هر برآورد قیمت مانند داده ها، ایجاد کمیت، قیمت واحد مواد و مصالح و ... میزان و هزینه مصالح مصرفی برای هر بخش از ساختمان و همچنین هزینه کلی پروژه را به خوبی تخمین زد و محاسبه نمایند که با کاهش و افزایش مواد و مصالح ساختمان، بهای تمام شده فعلی چه تغییری خواهد داشت. در واقع می توان یک پروژه کامل و جامع را از نظر بودجه و هزینه ها کنترل و بهینه نمود. این نرم افزار امکان همکاری با دیگر نرم افزارهای اتودسک مانند Revit® Architecture, Revit® Structure و Revit® MEP می باشد که این امر، تخمین صحیح را با توجه به اطلاعات BIM ممکن می سازد. علاوه بر این می توان محاسبه نمود که با افزایش و یا کاهش هر مقیاس مانند طول دیوار، تیرهای سازه، متراژ تاسیسات بنا و ... هزینه ها چه تغییری می کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Autodesk Quantity Takeoff:
- برآورد خودکار هزینه ها بر اساس مدل طراحی شده (BIM: Building Information Modeling)
- امکان کار با دیتابیس ها و صفحه گسترده های رایج در زمینه تخمین هزینه ساختمان سازی
- پشتیبانی از فرمت های عکس JPG, TIF, PDF و دیگر فرمت های تصویری "nonintelligent"
- امکان به اشتراک گذاری آسان نتایج حاصل شده
- ارائه گزارش های بسیار دقیق
- محیط کاربری با استفاده آسان
- ارائه تخمین های بسیار خوب از هزینه کلی
- یکپارچه سازی شده با دیگر نرم افزار های اتودسک
- امکان کار با جداول اکسل
- و ...

Description

Autodesk® Quantity Takeoff building cost estimating software helps make material costing faster, easier, and more accurate. Cost estimators can create synchronized, comprehensive project views that combine important information from building information modeling (BIM) tools such as Revit® Architecture, Revit® Structure, and Revit® MEP software together with geometry, images, and data from other tools. Automatically or manually measure areas and count building components, export to Microsoft® Excel®, and publish to DWF™ format.
Here are some key features of "Autodesk Quantity Takeoff building":
- Takeoff in minutes automatically-Perform a takeoff on an entire building information model (BIM) in just minutes through integration of 2D and 3D design data.
- Greater flexibility than typical databases or spreadsheets-Perform interactive examination of 3D models for material cost estimating purposes.
- Dynamic counting-Count and quantify design data quickly and easily.
- More efficient manual takeoff-Supports the takeoff of JPG, TIF, PDF, and other “nonintelligent” image formats.
- Share, query, and clarify-Generate quantities linked to specific objects. Mark up and “round-trip” your comments.
- Faster and more insightful quantity reports-Create summaries and detailed quantity surveying reports quickly and easily.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری