Autodesk Factory Design Suite Ultimate 2012 Win64

Autodesk Factory Design Suite Ultimate 2012 Win64

  • کاربرد : مجموعه نرم افزار های مهندسی و طراحی مورد نیاز در کارخانه ها
  • نسخه :Version 2012
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2012

توضیحات

Autodesk Factory Design Suite Ultimate مجموعه ای از نرم افزار های بسیار مفید و کاربردی را برای مهندسین صنایع، طراحان حرفه ای محصولات تولیدی، مدیران و همچنین سازندگان دستگاه های مختلف و سیستم های هوشمند یک کارخانه فراهم نموده است تا پکیجی مناسب و کامل از نرم افزارهای اتودسک را با قابلیت هایی پیشرفته جهت استفاده در اموری مانند طراحی، مهندسی، مجسم سازی، شبیه سازی، مدلسازی سه بعدی محصولات و بهینه سازی تجهیزات کارخانه، تجزیه و تحلیل درگیری ها با استفاده از محدودیت فضای کارخانه، شبیه سازی حرکت مواد، طراحی لوله ها و کابل های برق و همچنین طراحی و شبیه سازی تجهیزات کارخانه را در اختیار داشته باشند.

از جمله نرم افزار های موجود در Autodesk Factory Design Suite می توان به موارد زیر اشاره کرد:

AutoCAD Architecture:
دارای ظاهر نرم افزار اتوکد و در عین حال با ابزارها و امکانات جدیدی برای ترسیم نقشه های ساختمانی، بعد دادن به نقشه ها، طراحی سریعتر طبقه ها و بخش های مختلف با جزئیات کامل، شیت بندی سریع و حرفه ای برای پرزانته کردن کارها و ... .

AutoCAD Mechanical:
نرم افزار AutoCAD Mechanical نسخه ای از اتوکد است که مخصوص مکانیک و مهندسی های وابسته به آن طراحی شده است. اتوکد مکانیک را به نوعی می توان اتوکد پیشرفته و دوبعدی برای طراحی قطعات ساده مکانیکی و یا مکانیک دسکتاپ دو بعدی و کوچک شده مناسب برای مهندسین صنایع در مدیریت ساخت و تولید به حساب آورد.

Autodesk Inventor Professional:
نرم افزاری قوی با امکان فراگیری ساده برای طراحی و مستند سازی دو بعدی و سه بعدی دارای واسطه کاربری مناسب، خصوصیات و امکانات مفید برای طراحی قطعات صنعتی و حتی کل خط تولید می باشد.

Autodesk Navisworks Manage:
به معماران و مهندسین کمک می کند تا مدیریت قوی تر و کنترل بیشتری بر نتایج حاصل از انجام پروژه داشته و قادر به تجزیه و تحلیل، بررسی و به اشتراک گذاری مدل ها و اطلاعات به شیوه ای حرفه ای تر و آسان تر باشند.

Autodesk Showcase:
این نرم افزار به منظور تسهیل نمودن طراحی و برقراری ارتباط بین ایده های ذهنی و طراحی های واقعی در زمینه ساخت سه بعدی ماکت محصولات و کالاها بصورت بسیار واقع گرایانه تجسمی، برای معماران، طراحان، مهندسان و متخصصان بازاریابی ارائه شده است.

Autodesk Vault Basic:
این نرم افزار حاوی ابزارهای قدرتمند مدیریت اطلاعات و داده ها جهت کمک به مهندسان، طراحان، تولید کنندگان، معماران و تیم های ساخت و ساز به منظور سازماندهی، مدیریت و پیگیری آسان تر داده ها، می باشد.

Autodesk 3ds Max Design:
تری‌دی‌اس‌مکس بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدل های سه بعدی، متحرک سازی و رندر می ‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است.

Description

Autodesk Factory Design Suite Ultimate offers a design workflow and toolset that enables educators to teach digital layouts and data management to the next generation of factory layout designers, industrial engineers, and facilities managers. The suite, which includes Autodesk Inventor software, provides the same complete set of design, engineering, visualization, and simulation tools used by professionals.

Autodesk Factory Design Suite Ultimate contains advanced capabilities that can help machine builders, system integrators, and manufacturers better design, optimize, and visualize factory layouts and equipment:
- Analyze clashes and space constraints
- Simulate movement of material
- Design, visualize, and simulate factory equipment
- Automate customization of commonly used assemblies
- Automated tools for designing pipe runs and electrical cable and harness

Autodesk Factory Design Suite Ultimate includes:
- AutoCAD
- Autodesk Factory Design Utilities
- AutoCAD Architecture
- AutoCAD Mechanical
- Autodesk Inventor
- Autodesk Inventor Professional
- Autodesk Navisworks Simulate
- Autodesk Navisworks Manage
- Autodesk 3ds Max Design
- Autodesk Showcase
- Autodesk Vault Basic
- Autodesk AutoCAD Raster Design
- Autodesk ReCap

Here are some key features of "Autodesk Factory Design Suite Ultimate":
- Helps elevate the design expertise of next-generation layout, industrial, and facilities engineers using powerful visualization and analysis tools to foster greater collaboration, flexibility, and innovation.
- Provides educators and students with a comprehensive and flexible set of tools to simulate, validate, and optimize their projects.
- Equips students with tools to initiate 2D or 3D layouts and fluently incorporate 3D intelligent geometry, including machinery, tooling, HVAC, piping, and electrical elements.

More info (open/close)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری