Autodesk Softimage Cat V3.3 For 3ds Max 2009 32bit

Autodesk Softimage Cat V3.3 For 3ds Max 2009 32bit

  • کاربرد : نرم افزار ساخت انیمیشن شخصیت های 3 بعدی
  • نسخه :Version 3.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit
  • تولید کننده : Autodesk

توضیحات

Autodesk Softimage نرم افزاری با کارایی بالا برای طراحی و خلق کاراکترهای سه بعدی انیمیشن است. این نرم افزاز به عنوان برنامه ای پر طرفدار در میان انیمیشن سازان حرفه ای شناخته شده است که می توان از آن در صنعت فیلم، بازی های ویدیویی و تبلیغات برای ساخت محیط، اشیاء و کاراکترها استفاده نمود و به خلق گرافیک های سه بعدی کامپیوتری، مدل های سه بعدی، انیمیشن های پیشرفته و به طور کلی ساخت و متحرک سازی شخصیت ها و فضاهای مختلف پرداخت. از ویژگی های قابل ذکر این نرم افزار می توان به امکان شبیه سازی جمعیت و ساخت شخصیت هایی که نسبت به یکدیگر و محیط واکنش نشان می دهند را نام برد. جریان کاری ابتکاری و غیر تخریبی آن به همراه محیط خلاقانه و فعل و انفعالی (ICE) و مجموعه ابزار Autodesk Face Robot برای ساخت انیمیشن چهره آن بسیار کارآمد می باشند. ابزار جدید و ابتکاری آن و یک محیط کاربردی به همراه توسعه دستکاری پذیری نرم افزار Autodesk Softimage به شما امکان ساخت جلوه های ویژه منحصر به فرد، کارهای پس از تولید ساخت فیلم و توسعه بازی های 3 بعدی را می دهند.

Description

Autodesk Softimage software is a high-performance 3D character animation and visual effects application. Intuitive, nondestructive workflows, together with the innovative ICE (Interactive Creative Environment) and Autodesk Face Robot facial animation toolset, extend Autodesk Maya or Autodesk 3ds Max software pipelines. With new creative tools, a new high-fidelity interactive environment, and extended customizability, Autodesk Softimage enables you to meet the evolving challenges in visual effects, post-production, and 3D game development.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری