Autodesk VRED Server 2014 SR1 Sp8

Autodesk VRED Server 2014 SR1 Sp8

  • کاربرد : نرم افزار مصورسازی محصولات تجاری
  • نسخه :Version 2014 SR1 SP8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2014

توضیحات

Autodesk VRED نرم افزاری قدرتمند از شرکت معروف Autodesk است که برای پوشش‌دهی به نیازهای ویژه تولید کنندگان اتومبیل، موتورسیکلت، هواپیما، هلیکوپتر و دیگر وسایل حمل و نقل تولید شده است. این نرم افزار قابلیت مصورسازی داده‌ها و تبدیل آن‌ها به مدل‌های Render شده و بسیار با کیفیت سه بعدی را داراست.

این برنامه با ابزارهای متنوع خود طیف وسیعی از کاربران را پوشش می‌دهد، از طراحان گرفته تا مهندسان و مدیران و حتی کاربران عادی، ابزارهای موجود در VRED به قدری پرتوان هستند که از این برنامه می‌توان در عرصه‌های دیگر نیز استفاده نمود به عنوان مثال در کلیه فرآیندهای تولید مدل نهایی و Render شده محصولات تجاری مختلف نظیر عینک، اسپیکر، بسته بندی محصولات، گوشی‌های موبایل، لپ‌تاپ‌ها، چاپگر و غیره. این نرم افزار توان انیمیشن‌سازی را نیز در خود گنجانده است که از این طریق می‌توان به ایجاد کردن یک انیمیشن از محصول Render شده نیز پرداخت.

Description

Autodesk VRED 3D visualization software enables automotive designers and engineers to create product presentations, design reviews, and virtual prototypes with highly realistic materials, physical camera settings, engineering tools, and even surface analysis modes. Visualize your ideas, evaluate your design, and move from physical to virtual prototypes in real time.
Contains:
Autodesk VRED
Autodesk VRED Design
Autodesk VRED Professional
Autodesk VRED Presenter
Autodesk VRED Server
Autodesk VRED Render Node

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری