نگاهی به زندگی و آثار آبای: بنیانگذار ادبیات نوین قزاق

نگاهی به زندگی و آثار آبای: بنیانگذار ادبیات نوین قزاق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : صفر عبدالله

توضیحات

کتاب گزارش و تحقیقی از زندگی و آثار شاعر و اندیشمند قزاق، آبای قوننبایف می باشد. دو محور در این بررسی و پژوهش مدنظر مترجمین که در واقع مولفان اثر نیز محسوب می شوند قرار داشته است: نخست ترجمه ی اشعار آبای و نیزدر وحله ی بعد تلاش شده تا گزارشی از اندیشه ها و تفکرات این ادیب قزاق ارائه شود. آبای قوننبایف، ادیبی است که تاثیر بی نظیر و بسیار زیادی بر ادبیات قوم قزاق گذاشته است، او را هویت و سندِ تمدن و تفکر این قوم می دانند. به تعبیر دیگر از این شاعر و ادیب به دلیل سبک ها و روش های نوینش در مطالعه ی ادبیات و همچنین کوشش هایش برای شکل گیری نسلی جدید با رویکردهایی متفاوت و متناسب با زمانه، در گستره ی جهان، با عنوان معمار ادبیات نوین قزاقستان یاد می کنند. این کتاب به بررسی حیات فکری این ادیب قراق می پردازد. حق تکثیر: سروش، 1374
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری