بیدارگری در علم و هنر: شناختنامه طاهره صفارزاده

بیدارگری در علم و هنر: شناختنامه طاهره صفارزاده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

به کوشش: سیدعلی محمد رفیعی این کتاب مجموعه‌ای است از مقالات متعدد که در شناخت خانم "طاهره صفارزاده"، شاعر، نظریه پرداز، مترجم، دین پژوه و عارف ایرانی، گردآوری شده‌اند. در مقالات کتاب که در چهار بخش با عنوان "زندگی و بالندگی"، "همزیستی باشعر"، "علم ترجمه و زبان علم" و "پژوهش در قرآن و دین" قرار گرفته‌اند، شناختی از زندگی، آثار، اندیشه‌ها، خدمات، مبارزات و روحیات دکتر صفارزاده به دست داده می‌شود. فصل اول و برخی مطالب دیگر فصول شامل گفت و گوهایی است که خانم صفارزاده با نشریات مختلف انجام داده است. فصل دوم تا چهارم مقالاتی از خود ایشان و درباره‌ی ایشان را در بر می‌گیرد. برخی از این مقالات به وسیله‌ی کسانی چون محمد حقوقی، علی محمد حقشناس، پگاه احمدی، محمدرضا عبدالملکیان، موسوی گرمارودی، سهیل محمودی، ضیاءالدین ترابی، سینا میرزایی، فرناز حائری، مسعود علیا، سیمین دانشور، فرخ حبیبی و ... نوشته شده است. برخی از مقاله‌هایی که به وسیله‌ی خانم صفارزاده نگارش یافته‌اند نیز عبارت‌اند از: "علم ترجمه در خدمت قرآن شناسی"، "معیارهای اصالت در حدیث"، "دعای جوشن کبیر"، "پیشنیاز سیره نویسی"، "توحید نامه‌ای بی‌نظیر"، "آموزش زبان علم و ترجمه‌ی تخصصی" و... . این کتاب در سال 1386 به کوشش محمدعلی رفیعی توسط نشر هنر بیداری در تهران منتشر شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری