زندگی من (جلد اول)

زندگی من (جلد اول)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : قاسم غنی

توضیحات

به کوشش: سیروس غنی, هاله اسفندیاری یادداشتهای دکتر قاسم غنی (1) دکتر غنی در عمر کوتاه خود، علاوه بر آثار علمی و ادبی بسیاری که به جا گذاشته، در مراحلی از زندگانی خویش هم یادداشت هایی نگاشته و آن ها را حفظ کرده است. کتاب حاضر شامل یادداشت های منظم و پیوسته دکتر غنی است که به صورت روزانه ثبت نشده و بعدها بازنویسی شده و در زمینه آشنایی با دوران کودکی و ایام تحصیل دکتر غنی در بیروت مفید است. دکتر غنی در این کتاب، سال های پرآشوب دوران انقلاب مشروطیت و کودتای رضاخان را توصیف می کند. ماجرای آشنایی او با رضاخان، تیمورتاش و دیگر رجال دوران حکومت پهلوی از جمله نکاتی است که در این کتاب آمده است. کتاب حاضر اولین جلد از مجموعه هشت جلدی است که سیروس غنی فرزند دکتر قاسم غنی و خانم هاله اسفندیاری جمع آوری و مدون کرده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری