هزاره ی شیخ طوسی (جلد اول)

هزاره ی شیخ طوسی (جلد اول)

  • 4.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

به کوشش: علی دوانی هزاره ی شیخ طوسی (جلد دوم) http://ketabnak.com/book/76285 مقاله ها و خطابه های تحقیقی و تاریخی پیرامون شخصیت بزرگ دانشمند عالیقدر شیعه محمد بن حسن طوسی به مناسبت کنگره هزارمین سال ولادت وی کتاب هزاره شیخ طوسی که هم اکنون در دست خوانندگان محترم قرار دارد مشتمل است بر نوشته ها، نطق ها و تحقیقات دانشمندان شرق و غرب، پیرامون شخصیت بزرگ محمدبن حسن طوسی دانشمند بلند آوازه ی ایران و فقیه نامدار شیعه که در کنگره هزارمین سال ولادت وی، ارائه و معرفی شده اند. کنگره هزاره شیخ طوسی به مدت پنج روز از ۲۸اسفند ماه ۱۳۴۸تا ۳ فروردین ماه ۱۳۴۹ شمسی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. کتاب حاضر شامل بخش های مختلفی است که در ذیل به سرفصل های اصلی آن اشاره می شود؛ بخش اول: زندگی نامه، بخش دوم: آثار وجودی شیخ طوسی، بخش سوم: تفسیر قرآن و شیخ طوسی، بخش چهارم: اصول فقه، بخش پنجم: فقه و حدیث و بخش ششم: فلسفه و کلام(عقاید و مذاهب). این مجموعه در دو جلد به چاپ رسیده است و کتاب حاضر مجلد نخست می باشد. این کتاب در سال 1349 به کوشش(و در برخی موارد ترجمه ی) علی دوانی توسط انتشارات دارالتبلیغ اسلامی تهران و با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد در 1500 شمارگان و در تهران منتشر شده است. حق تکثیر: دارالتبلیغ اسلامی، 1349
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری