مجمع الجزایر گولاگ / The Gulag Archipelago

مجمع الجزایر گولاگ The Gulag Archipelago

  • 3.0 (2 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : الکساندر سولژنیتسین
  • مترجم : عبدالله توکل
  • چاپ و سال / کشور: اول 1366
  • تعداد صفحه : 796

توضیحات

کتاب رمان مجمع الجزایر گولاگ اسم کتابی است در هفت قسمت و سه جلد اثر آلکساندر سولژنیتسین. کتاب موجود در این سایت ترجمه جلد یک شامل بخش اول و دوم است. بخش سه و چهار در جلد دوم و بخشهای پنج ، شش و هفت در جلد سوم قرار دارند که ظاهرا هنوز به فارسی ترجمه و چاپ نشده‌اند. . گولاگ مخفف جمله روسی «Glavnoye upravlyeniye ispravityel'no-trudovih lagyeryey i koloniy است که به انگلیسی «Chief Administration of Corrective Labor Camps and Colonies» ترجمه شده و به فارسی تقریبا به معنی «ریاست اداره اردوگاه‌ و مجتمع‌های کار تائدیبی» می‌باشد. +++ تقدیم به آنان که چندان زنده نماندند که این حکایتها را بازگویند. و باشد که از سر تقصیر من که همه چیز را ندیدم، هم چیز را به خاطر نسپردم، همه را به فراست درنیافتم، درگذرند. الکساندر سولژنیتسین سپتامبر ۱۹۷۳ خرید کتاب مجمع الجزایر گولاگ مجمع‌الجزایر گولاگ که اسناد و مدارک و شواهد آن به دستور شخص خروشچف برای تدوین تاریخ حکومت شوراها و ره‌آوردهای جانگداز و نکبت‌بار کمونیسم برای ملت روس و ملل دیگر روسیه گردآوری شده است کتابی است که اکنون به همه زبانها برگردانده شده است و در همه کشورهای جهان ـ جز کشوراهایی که در چنگ کمونیسم گرفتار هستند ـ انتشار یافته است ... و روی‌همرفته، یادنامه میلیونها انسانی است که رنج بردند و طعمه مرگ شدند... گزارشی است که از گرداب خشم و طعنه و ترحم سرچشمه گرفته است... مرثیه‌ای است و کیفرخواستی... عبدالله توکل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری