تک آهنگ « هارمونی » اثری بسیار زیبا و الهام بخش از نواب جلیل / Navab Jalil - Harmony

تک آهنگ « هارمونی » اثری بسیار زیبا و الهام بخش از نواب جلیل Navab Jalil - Harmony

  • 3.0 (1 رای)
  • نوع فایل : آلبوم موسیقی
  • زبان : انگلیسی

توضیحات آلبوم

نواب جلیل موزیسین جوان کشورمان که کارهای بسیار دلنشین او را در والا موزیک برایتان منتشر کردیم جدیدترین اثر خود را با نام "هارمونی" منتشر کرده است. او که Chillout ها و Trance هایی همسطح با استانداردهای جهانی این دو سبک را پیش از این ارائه داده بود (مانند Eastland) این بار با تلفیق این دو سبک " هارمونی و توازن نظام خلقت " را به معنا کشیده.

حال و هوای نواهای بی نظیر مشرق زمین همچنان در آثار او به گوش میرسد. این بار او به زیبایی از مولفه های موسیقی چینی برای بیان و یادآوری فلسفه " یین و یانگ " گه نگاهی عمیق به اصل " توازن و هارمونی " نظام خلقت دارد بهره برده است. فلسفه ای که بیان میدارد نظم خلقت از استمرار جنبش نیروهای متضاد یکدیگر پدید می آید. همانند استمرار تضاد " شب و روز " و " مرد و زن " و یا تلاش شما برای به حرکت در آوردن دوچرخه ای که اگر رکاب زدن آن در خلاف جهت یکدیگر نباشد ، "حرکت و هارمونی" در آن اتفاق نمی افتد.

نواهای دلنشین شرقی ای که در این اثر میشنوید اشاره به همان فلسفه هارمونی " یین و یانگ " دارد و نماد جنبش های متضادیست که بطور مستمر در طول مدت زمان این قطعه به گوش میرسد. همان ریتم و ضرب آهنگ ثابتی که در طول مدت پخش موزیک از ابتدا تا انتها بدون تغییر آن را میشنوید! از "هارمونی" لذت ببرید.

آهنگساز : Navab Jalil
آلبوم : Harmony
ژانر : Trace, Ambient
سال تولید : 2015
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : 128kbps
حجم : 5MB
مدت زمان : 06:19
آهنگ انتخابی : Harmony

Album Tracks

این آلبوم شامل 0 Tracks می باشد که به صورت جداگانه در زیر لیست شده است.
Track Title Artist Album Time Quality Format Size Play Download
1 Navab Jalil - Harmony Navab Jalil Harmony 06:20 128 kbps 5.80 MB PLAY DOWNLOAD
شما می توانید مجموعه کامل بخش های این فابل را نیز به صورت مجموعه کامل دریافت نمایید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری