ProWare MetSim 2017.09

ProWare MetSim 2017.09

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی فرآیندهای شیمیایی و معدنی
  • نسخه :Version 2017.09
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Metsim software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مبنای تجزیه و تحلیل تمام فرایندهای شیمیایی و متالورژیکی تعادل میان جرم و انرژی است. طراحی تجهیزات کارخانه، هزینه های مربوط به سرمایه گذاری و ارزیابی های فنی، همه به چنین محاسباتی بستگی دارد. METSIM یک سیستم شبیه سازی کلی فرایند است که برای کمک به مهندسین در ایجاد توازن جرم و انرژی فرایندهای پیچیده طراحی شده است و شامل مجموعه ای از روش های محاسباتی برای ایجاد یک ترکیب بهینه از پیچیدگی های موجود، زمان کاربر و میزان استفاده از منابع کامپیوتری می باشد.
METSIM در ابتدا به عنوان یک برنامه شبیه سازی فرایند های متالورژی آغاز شد، که برای ایجاد تعادل جرمی در بین عملیات واحد و اصلی مربوط به جریان های پردازشی پیچیده نوشته شده است و عملکرد بسیار موفقی در زمینه تعادل حرارتی دقیق، شیمی، کنترل فرآیند، اندازه گیری تجهیزات، برآورد هزینه و تجزیه و تحلیل فرآیند ها داشته است. ماهیت منحصر به فرد زبان برنامه نویسی APL امکان اصلاح و توسعه سیستم مطابق با نوآوری های مدام تکنولوژی در شبیه سازی فرآیند ها را می د هد.

پنج روش در شبیه سازی کامل پروژه:
– تعادل جرمی بر اساس معیارهای طراحی
– اندازه گیری دقیق تجهیزات و ارائه فهرست های تجهیزات
– شبیه سازی حالت پایدار: تعادل جرم و انرژی
– تنظیم پارامترها برای شبیه سازی تجهیزات موجود
– شبیه سازی پارامترهای زمانی متغیر

قابلیت های کلیدی نرم افزار METSIM:
– بودجه بندی سرمایه موجود و هزینه های عملیاتی
– یادگیری آسان و دریافت فوری نتایج
– امکان اضافه کردن آسان عملیات جدید
– وارد کردن تعداد نامحدودی عملیات و جریانات اصلی
– پایگاه داده ترمودینامیکی گسترده در زمینه ویژگی های شیمیایی
– سینتیک شیمیایی و تعادل فاز
– حالت های شیمیایی جامد، ذوب شده، مایع، آب، گاز
– وارد کردن معادلات توسط کاربر

Description

The basis for analysis of all chemical and metallurgical processes is the mass and energy balance. Plant design, capital costs, and technical evaluations are all dependent on such calculations. METSIM is a general-purpose process simulation system designed to assist the engineer in performing mass and energy balances of complex processes. METSIM uses an assortment of computational methods to effect an optimum combination of complexity, user time, and computer resources usage.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری