e-World Tech ASPMaker 2018.0.4

e-World Tech ASPMaker 2018.0.4

  • کاربرد : نرم افزار خودکار سازی تولید کدهای MVC
  • نسخه :Version 2018.0.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : hkvstore
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک ابزار خودکار سازی تولید کدهای MVC است. دیزاین پترنهای مثل MVC فرایند مدیریت و نگهداری کدها علی الخصوص در برنامه هایی که ذاتا چند لایه هستند مانند وب اپلیکیشنها و وبسایتهای اینترنتی کاربرد فراوانی دارند. ولی مشکل اصلی این پترنها تولید کدهای پایه ای تقریبا یکسان در پروژه های مختلف است. اگر چندین پروژه MVC را در کنار هم مقایسه کنید متوجه خواهید شد همه آنها سوار بر یک چارچوب و کد بیس مشترک هستند. پس بهتر نیست که این چارچوب اولیه به صورت خودکار تولید شود؟ قطعا افرادی که بارها از MVC استفاده کرده اند و در جریان کارهای تکراری هر پروژه ای هستند پاسخشان بله خواهد بود. بله ابزارهایی برای این کار توسط شرکت های نرم افزاری مختلف ارائه شده است، یکی از آنها همین برنامه ASP.NET Maker است.

این برنامه به صورت خودکار کدهای اولیه asp.net مورد نیاز برای وب اپلیکیشنها را از روی دیتابیسهای اکسس، SQL Server, PostgreSQL و یا اراکل را تولید میکند. با استفاده از این ابزار به سرعت میتوانید وبسایتهایی بسازید با قابلیتهایی همچون نمایش، ویرایش، جستجو، حذف و افزودن رکوردها. این ابزار با تمرکز بر انعطاف پذیری بالا ارائه شده است، به همین دلیل گزینه های فراوانی را برای سفارشی سازی فرایند تولید خودکار کد در اختیار برنامه نویس قرار میدهد. شما میتوانید این ابزار را به گونه ای تنظیم کنید که دقیقا با نیازهای وب اپلیکیشن مورد نیاز شما تطبیق پیدا کند. قابل ذکر است کدهای تهیه شده توسط این ابزار مرتب و با رعایت استانداردهای کدنویسی است. استفاده از این برنامه سر راست و آسان است و به شما قول میدهیم که این ابزار باعث صرفه جویی زمانی زیادی در پروژه های آتی شما خواهد شد.

امکانات و ویژگی های ASP.NET Maker:
سادگی ابزار و امنیت بالا
ساخت خودکار کدهای مربوط به افزودن، ویرایش، جستجو و نمایش رکوردها
امکان اکسپورت نتایج مورد نظر به فرمتهای CSV/HTML/Excel/Word/XML/PDF/Email
امکان پیاده سازی ساختار Master-Detail
امکان سفارشی سازی بر مبنای قالبهای آماده و یا قالبهای اختصاصی شما
کدهای تمییز و مرتب
و …

Description

ASP.NET Maker is a powerful automation tool that can quickly generate an ASP.NET Core 2.0 MVC web application in C# from a SQL Server, MySQL, PostgreSQL, Oracle or Microsoft Access database.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری