Overseer Network Monitor 5.0.206.35

Overseer Network Monitor 5.0.206.35

  • کاربرد : نرم افزار نظارت بر شبکه
  • نسخه :Version 5.0.206.35
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Sensible Software Solutions
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار برای نظارت جامع بر شبکه می باشد. اگر در ادارات مرتبط با IT فعالیت می کنید و یا شغل شما در زمینه شبکه های کامپیوتری می باشد، می توانید از این نرم افزار کاربردی استفاده نمایید. به کمک این نرم افزار می توانید از امکاناتی همچون نظارت روی نرخ پینگ، فضای دیسک در هر کدام از کامپیوتر های متصل به شبکه، پایگاه های داده، سیستم های اتصالی و… استفاده نمایید. استفاده از یک چنین نرم افزاری برای مدیریت شبکه های کامپیوتری لازم می باشد. همچنین این نرم افزار می تواند خرابی های ناشی از اتصالات شبکه را شناسایی کرده و علت آن را برای شما نمایش دهد.

ویژگی های نرم افزار Overseer Network Monitor:
نظارت کامل و جامع روی منابع سخت افزاری شبکه
علت یابی نقص در اتصالات شبکه
نظارت روی پینگ و فضای دیسک کامپیوتر ها
نظارت روی پایگاه های داده
مانیتورینگ کامل کامپیوتر های تحت شبکه

Description

Do you administer IT infrastructure? Servers? Networks? Do you have comprehensive network monitoring software? Are you monitoring your routers, managed switches, servers, workstations? Are you monitoring them via ping, disk space on each, critical Windows services on each? How about the Windows Event logs? Your databases? Are your websites running? If you're not monitoring your infrastructure, you should. If any of those go down, your company is likely to lose valuable time, money, customers, and more. Simple-to-use network monitoring software is essential to administering any infrastructure..

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری