KeepVid Music 8.2.5.3

KeepVid Music 8.2.5.3

  • کاربرد : نرم افزار دریافت موسیقی به صورت آنلاین
  • نسخه :Version 8.2.5.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : KeepVid
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از ابزارهای پرکاربرد که این قابلیت را به شما می دهد تا در زمان سریع موسیقی تان را دریافت کرده و دیگر مشکلی در زمینه دانلود موزیک نداشته باشید و گاهی کاربران برای دانلود یک موسیقی با تبلیغ های مختلفی روبرو می شوند که این واقعا مشکل است.

شما با این نرم افزار در زمان بسیار کمی آهنگ های مورد علاقه تان را دانلود کرده و نرم افزار KeepVid Music شما بدون هیچ مشکلی همه موسیقی های تان را پیدا و آن را دانلود و ضبط و انتقال و مدیریت و پخش نمایید.

شما قادر خواهید بود تا موسیقی، لیست های پخش، موزیک ها، پادکست، TV Shows، iTunes U را دریافت نمایید. نرم افزار مجموعه های موسیقی گسترده ای را برای شما به نمایش میگذارد تا بتوانید به راحتی آنها را دریافت کنید.




برخی از قابلیت های نرم افزار KeepVid Music :

– امکان دریافت موسیقی در سریع ترین زمان ممکن
– دارای ۳۰۰،۰۰۰ آهنگ مختلف
– دانلود موسیقی از ده ها هزار سایت مختلف
– امکان فیلتر کردن هر گونه تبلیغات
– دریافت موسیقی، لیست های پخش، فیلم، پادکست، TV Shows، iTunes U
– وجود ۳۵،۰۰۰+ آلبوم گوناگون
– محافظت و به اشتراک گذاری مجموعه

Description

Discovering new music is exciting. Figuring out how to download new music is a headache. That is where KeepVid Music comes in. With KeepVid Music you can easily download, record, transfer, manage, play and share music no matter where you find it. Your music, liberated.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری