Content Grabber Premium 2.48.3 x64

Content Grabber Premium 2.48.3 x64

  • کاربرد : نرم افزار استخراج اطلاعات از وب‌سایت‌های اینترنتی
  • نسخه :Version 2.48.3 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Sequentum
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم‌افزاری بسیار مناسب جهت استخراج اطلاعات از وب‌سایت‌های اینترنتی است. معمولا اطلاعاتی که در سایتهای اینترنتی مشاهده میکنید به ساختار سایت گره خورده و امکان ذخیره آنها به فرمت دلخواه شما وجود ندارد. با این برنامه میتوانید اطلاعات مختلفی مثل جداول اطلاعاتی، تصاویر، ویدئو و سایر انواع داده‌ای را تقریبا از هر سایتی استخراج و به صورت ساخت‌یافته در قالب فرمتهای XML, CSV و گزارشهای اکسل ذخیره نمایید. یکی از ویژگیهای مهم این برنامه امکان خودکارسازی انجام عملیات استخراج داده است؛ به این صورت که برای هر سایت یک Agent تعریف میکنید و ماموریت آن استخراج داده از قسمتهای مورد نظر شماست؛ بعد از این کار برای Agentها زمان‌بندی تعریف میکنید تا به صورت خودکار و سر ساعت به سایت مراجعه و داده‌های جدید را استخراج کنند.

Content Grabber به خوبی قادر به درک ساختارهای پیچیده اطلاعاتی است حتی آن دسته از وب‌سایتهایی که اطلاعاتشان به صورت داینامیک و لحظه‌ای تغییر میکند و یا اطلاعاتی که در صفحات مختلف قرار گرفته و برای مشاهده اطلاعات جدید بایستی شماره صفحه را بزنید. این برنامه قادر است فرمتهای خاص تصاویر و ویدئوها که در حالت عادی امکان ذخیره آنها وجود ندارد را شناسایی و استخراج نماید. این برنامه از فرمتهای خروجی زیادی از جمله XML, CSV، اکسل و یا دیتابیسهای اوراکل، SQL SERVER, My Sql و OLE DB پشتیبانی میکند. این داده‌ها بسیار ارزشمند بوده و به منظور شناسایی رقبای تجاری میتوان اقدام به تحلیل آنها نمود.

امکانات و ویژگیهای Content Grabber:
توانایی بسیار بالا در شناسایی داده‌ها حتی از وبسایت‌های داینامیک و Ajax
پشتیبانی از فرمتهای خروجی گسترده
محیط گرافیکی ساده و عملکرد آسان
امکان خودکار سازی عملیات استخراج طبق زمان‌بندی ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه
امکان مانیتور کردن شبکه‌های اجتماعی رقبای تجاری
گزارش لحظه‌ای تغییرات سایت
و …
سیستم مورد نیاز
Recommended minimum requirements:
۶۴bit Windows 10 or 2012R2
Intel Core i5-6xxx or equivalent
۸GB RAM (+2GB of RAM for each agent you want to run in parallel)
۵۰۰ GB internal hard drive

Description

Content Grabber is used for web scraping and web automation. It can extract content from almost any website and save it as structured data in a format of your choice, including Excel reports, XML, CSV and most databases.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری