EarthView 5.8.7 + Maps

EarthView 5.8.7 + Maps

  • کاربرد : نرم افزار نمایش کره زمین
  • نسخه :Version 5.8.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DeskSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در بیست و چهار ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نما های مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. نرم افزار نمایش کره زمین با DeskSoft EarthView با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی ۲۵۶۰×۱۶۰۰ به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهر ها،اثرات جوی، ابر ها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد.

دانلود DeskSoft EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشور های مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و با توجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری می تواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

Description

EarthView is a dynamic desktop wallpaper and screen saver, which displays beautiful views of the earth with daylight and night shadows. It produces colorful, high quality, high resolution images for every screen resolution - even beyond 3840x2160! The program supports map and globe views, urban areas, city lights, atmospheric effects, clouds, weather information, local time display and much more. EarthView supports different maps that show our planet earth in different ways, including seasonal changes of vegetation, snow cover and ocean ice. Many options allow total customization of all view parameters. EarthView has won countless awards for its absolutely breathtaking images.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری