Sharp World Clock 8.3.0.0

Sharp World Clock 8.3.0.0

  • کاربرد : دسترسی آسان به ساعت سایر کشورها
  • نسخه :Version 8.3.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Johannes Wallroth
  • سال تولید : 2018

توضیحات

همه می دانیم که زمان کشورهای مختلف جهان با یکدیگر تفاوت دارد در واقع وقتی در کشوری مانند ایران ساعت 8:30 شب است در کشور همسایه مانند ترکیه زمان 1:30 عقب تر است. گاهی نیاز است که از ساعت کشوری اطلاع یابیم مثلآ می خواهیم با دوست خود که در کشور انگلیس زندگی می کند تماس برقرار کنیم ولی نمی دانیم الان که در ایران ساعت 10 صبح است در انگلیس ساعت چند است بنابراین راحت ترین راه استفاده از نرم افزاری است که امروز در سایت مکسیران برای شما عزیزان آماده کرده ایم. نرم افزار Sharp World Clock به شما این امکان را می دهد که به زمان تمام کشورهای دنیا دسترسی داشته باشید. شما با استفاده از این نرم افزار علاوه بر دسترسی داشتن بر ساعت کشورها میتوانید از آن به عنوان زیباساز دسکتاپ ویندوز هم استفاده نمایید زیرا این نرم افزار خانه های مستطیل شکلی را در اختیار شما قرار می دهد که شما میتوانید با انتخاب کشورهای دلخواه خود ساعت آن کشورها را در درون این خانه ها قرار دهید و پس از تکمیل خانه ها آنها را به گوشه ای از دسکتاپ برده تا باعث زیبایی هر چه بیشتر آن شود. علاوه بر این نرم افزار دارای قسمتی به نام Time Zone Converter می باشد که این قسمت مانند یک مبدل ساعت عمل می کند در واقع شما در این قسمت زمان کشور خود را می دهید و سپس نرم افزار زمان کشوری که شما از آن می خواهید را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین میتوانید از قسمت Alarm Clock هم مانند یک ساعت زنگ دار برای یاد آوری کارهای روزانه و بیدارباش خود استفاده نمایید .

قابلیت های نرم افزار Sharp World Clock :
دسترسی راحت به زمان تمام کشورهای جهان
امکان نمایش ساعت کشورهای منتخب
تبدیل کننده زمان کشورها به یکدیگر
داشتن قسمت مربوط به یاد آوری کارهای روزانه
زیبا سازی دسکتاپ ویندوز
و ...

Description

Do you have friends, relatives or business partners all over the world or in different time zones? Is it important for you to know the exact time in the world - on the other side of the globe or in a different state or time zone of your own country? Is dealing with different time zones essential for your work as a manager, broker, stock trader or currency trader? Are you disappointed in slow, ad-cluttered online time services and want to try something better and more refined? How would you like a state-of-the-art, fully customizable and elegant little international world time clock program for your Windows desktop? Look no further, you have come to the right place! Sharp World Clock is probably the most sophisticated and beautiful time zone clock program for the Windows desktop, perfectly designed for the demanding private and business user.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری