Tenorshare Android Data Recovery 5.2.0.0

Tenorshare Android Data Recovery 5.2.0.0

  • کاربرد : بازیابی اطلاعات دستگاه‌ اندرویدی
  • نسخه :Version 5.2.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Tenorshare
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم‌افزاری که اگر شما نیاز به پشتیبان‌گیری از مخاطبین مهم و فایل‌های چند رسانه‌ای خود دارید و یا نیاز به نرم‌افزار ساده‌ای جهت بازیابی تصاویر و گزارشات تماس از دست رفته‌تان را احساس می‌کنید، می‌تواند شما در رسیدن به هدف خود یاری رساند. همان‌طور که از نام این نرم‌افزار مشخص است، Tenorshare Android Data Recovery ابزاریست قابل اعتماد جهت بازیابی تصاویر، پیام‌ها، فایل‌های ویدیویی و گزارشات تماس. این نرم‌افزار قابلیت پشتیبانی از هر نوع دستگاه اندرویدی چه تبلت و چه تلفن همراه مانند Samsung، HTC، Motorola و LG را دارا می‌باشد.

قبل از استفاده از این نرم‌افزار باید دقت داشته باشید که تمام درایورهای لازم دستگاه خود را بر روی کامپیوترتان نصب کرده باشید. پس از آن، گزینه‌ی USB Debugging را در دستگاه خود فعال کنید تا برنامه بتواند به تمام اطلاعات شما دسترسی داشته باشد.ئحدودا چندین ثانیه زمان لازم است تا کل دستگاه شما اسکن شده و پیش‌نمایشی از نتایج اسکن بر اساس دسته‌های خاص (مثلا فایل‌هایی که حذف شده‌اند ئ فایل‌هایی که در حال حاضر بر روی آن موجوداند) بر روی صفحه پدیدار شود. به این ترتیب شما قادرید تنها فایل‌هایی را که مورد نیازتان است بازیابی کنید.
Tenorshare Android Data Recovery شما را قادر می‌سازد تا از مخاطبین، پیام‌ها و گزارشات تماس خود را برای نمایش بهتر به فرمت‌های TXT, XML و XLS خروجی بگیرید.

Description

Accidently wiped some precious photos on your Android? Lost all Android data due to rooting? No longer worry about this! Tenorshare Android Data Recovery allows you to recover all the lost data in a snap, including contacts, text messages, photos, videos, call history from Android phone and tablet on Windows computer. Never root Your Android phone or cause other damage.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری