از سیر تا پیاز استاندارد!

از سیر تا پیاز استاندارد!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کامران خداپرستی
  • تعداد صفحه : 10

توضیحات

استاندارد به مشخصات فنى و مدارک قابل دسترسى گفته مى شود که بر نتایج پذیرفته شده علم، فن وتجربه مبتنى بوده و با هدف ارتقاى بهره ورى جامعه، با همکارى و توافق ضمنى همه دست اندرکاران تهیه و توسط نهادى معتبر به تصویب رسیده باشد. این ملاکهاى مشخص به عنوان معیار و مبنا براى مقایسه و ارزیابى کیفیت و کمیت محصول و خدمات استفاده مى شوند. با توجه به رو به رشد بودن صنایع کشور و نیز در راستای افزایش کیفیت تولیدات صنعتی، امروزه شناخت استانداردهای مختلف به یک نیاز عمومی تبدیل شده است.
در مقاله ای که پیش رویتان قرار دارد تلاش بر این بوده تا ضمن بررسی تاریخچه استاندارد و سیر تحول آن، به برخی مفاهیم پایه ای در این مورد پرداخته شود.
کامران خداپرستی مدرک کارشناسی را در رشته مهندسی مواد گرایش شکل دادن فلزات از دانشگاه شیراز در سال 1374 و مدرک کارشناسی ارشد را در همان رشته و از همان دانشگاه با گرایش شناسایی و انتخاب مواد در سال 1379 دریافت نموده است. وی از سال 1380 لغایت 1384 با پژوهشگاه نیرو همکاری داشته و از دی ماه سال 1384 تا کنون در واحد طراحی تجهیزات صنعتی و نیروگاهی مشانیر به فعالیت اشتغال دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری