اصول نامگذاری و شناسایی فولادهای متداول در صنعت

اصول نامگذاری و شناسایی فولادهای متداول در صنعت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کامران خداپرستی
  • تعداد صفحه : 27

توضیحات

مخاطبین این مجموعه دانشجویان، مهندسان، کارشناسان و تمامی افرادی هستند که به نحوی با محصولات مختلف فولادی سر و کار دارند و نیاز دارند تا درباره نامگذاری فولادها اطلاعاتی داشته باشند و به عبارت ساده تر فولادها را بشناسند. در این مجموعه با فراهم نمودن اطلاعات پایه سعی گردیده است تا شناخت و استفاده بهتر از قواعد و چارچوبهای تعیین شده پیرامون نامگذاری فولادها، امکان پذیر گردد. در گردآوری مطالب سعی بر این بوده است تا خواننده به سهولت و در کمترین زمان ممکن بتواند اطلاعات مورد نیاز را در مورد شیوه نامگذاری فولادها در استانداردهای مختلف آمریکایی، اروپایی و نیز استانداردهای کشورهای صنعتی نظیر آلمان، فرانسه و روسیه بدست آورد. در ضمن موضوع مهم نحوه مقایسه فولادها در استانداردهای مختلف و به عبارت دیگر چگونگی تعیین استاندارد معادل فولادها نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
کامران خداپرستی مدرک کارشناسی را در رشته مهندسی مواد گرایش شکل دادن فلزات از دانشگاه شیراز در سال 1374 و مدرک کارشناسی ارشد را در همان رشته و از همان دانشگاه با گرایش شناسایی و انتخاب مواد در سال 1379 دریافت نموده است. وی از سال 1380 لغایت 1384 با پژوهشگاه نیرو همکاری داشته و از دی ماه سال 1384 تا کنون در واحد طراحی تجهیزات صنعتی و نیروگاهی مشانیر به فعالیت اشتغال دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری