Coolmuster iOS Assistant 2.0.133

Coolmuster iOS Assistant 2.0.133

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت دستگاه های اپل
  • نسخه :Version 2.0.133
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Coolmuster Studio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت آیفون، آیپاد تاچ و آیپد در سیستم‌عامل ویندوز است. بیش از 10 سال از زمان عرضه اولین نسل از گوشی آیفون به همراه سیستم‌عامل انقلابی iOS می‌گذرد و با تلاش‌های بی‌وقفه شرکت‌های نرم افزاری، رفته رفته وابستگی این گوشی‌ها به نرم افزار آیتونز کمرنگ‌تر شده است. به واقع، بر خلاف چند سال قبل، امروزه کاربران می‌توانند دستگاه‌های خود با سیستم‌عامل iOS را توسط نرم افزارهای مورد علاقه خودشان مدیریت کنند. نرم افزار جدیدی که در این مطلب برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک راهکار بسیار عالی و کاربردی برای مدیریت دستگاه‌های آیفون و آیپد است.

به کمک این نرم افزار، کاربران می‌توانند به آسانی از محتویات گوشی یا تبلت‌های خود در کامپیوتر پشتیبان‌گیری کنند. علاوه بر این، کاربر قادر است اطلاعات مورد نظر خود را با چند کلیک ساده از کامپیوتر به گوشی همراه خود منتقل نماید. با استفاده از این نرم افزار، دیگر هیچ دردسری برای استخراج و یا انتقال اطلاعات به گوشی‌ها و تبلت‌های iOS وجود نخواهد داشت. به واقع، این نرم افزار مستقل از آیتونز کاربران را قادر می‌سازد تا اطلاعات مورد نظر خود را به گوشی و تبلت‌های شرکت اپل منتقل کرده و یا از محتویات آن پشتیبان‌گیری کنند.ویژگی های نرم افزار Coolmuster iOS Assistant :

– امکان پشتیبان‌گیری سریع و آسان از اطلاعات

– توانایی انتقال آهنگ، عکس، فیلم و … به دستگاه‌های آیفون، آیپادتاچ و آیپد

– سرعت بسیار بالا در انتقال و استخراج داده‌ها

– تبادل امن اطلاعات و جلوگیری از پاک شدن اطالاعات بر اثر سینک

– عدم نیاز به اینترنت برای کار با نرم افزار

– سازگاری با تمامی نسخه‌های iOS و iPhone/iPad/iPod

Description

Want to backup data from iPhone/iPad/iPod to computer? Want to import files from computer to your iOS devices? Want to restore backup to your iDevices? Want to have full control over the data saved on your iDevices? This professional iOS Assistant integrates all these features in one and is surely the best manager for your iOS devices.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری