Coolmuster Lab.Fone for Android 3.1.74

Coolmuster Lab.Fone for Android 3.1.74

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید
  • نسخه :Version 3.1.74
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Coolmuster Studio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ابزار بازیابی اندروید و بسیار سریع و شگفت انگیر می باشد. این ابزار نماینده بهترین ابزار بازیابی اندروید به شمار می آید و توسط آن قابلیت بازیابی اطلاعات از دست رفته و یا حذف شده از کارت حافظه داخلی و خارجی SD کارت تلفن را دارا می باشد. با کمک این ابزار دیگر پاک شدن اطلاعات شما از گوشی و تبلت اندروید آنقدر هم نگران کننده نیست ! در ادامه مطلب به تشریح کامل امکانات این نرم افزار می پردازیم.



- بازیابی عکس ها، فیلم و موسیقی از کارت SD گوشی و تبلت
- بازیابی مخاطبین و پیام های متنی از کارت های حافظه داخلی اندروید & سیم کارت
- رابط کاربری دوستانه و پشتیبانی از اکثر گوشی و تبلت ها



بازیابی فایل های اندروید در ساده ترین و سریعترین راه :



Coolmuster Lab.Fone for Android قابلیت بازیابی اطلاعات حذف شده ، ریست فکتوری شده ، نصب رام ، روت شده ، گوشی آسیب دیده با رطوبت و صفحه نمایش شکسته را دارا می باشد. شما برای کار با نرم افزار تنها با سه کلیک قادر به بازیابی اطلاعات اندروید می باشید.

Description

Marvelous Data Recovery Tool Handles All Recovery Jobs for Android Devices! Coolmuster Lab.Fone for Android, the most representative data recovery software for Android, enables you to recover lost or deleted files from Android phone's internal memory card and external SD card.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری