Pixelan SpiceMaster Pro 3.0 x64

Pixelan SpiceMaster Pro 3.0 x64

  • کاربرد : پلاگین افکت های ویدئویی
  • نسخه :Version 3.0 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Pixelan
  • سال تولید : 2018

توضیحات

معمولاً پلاگین ها قابلیت های خاص و پیشرفته ای را به برنامه های گرافیکی اضافه می کنند تا امکان افزودن خلاقیت بیشتر در پروژه های هنری را فراهم کنند. همانطور که واقف هستید اغلب افرادی که با پروژه های ساخت و ویرایش انواع ویدئو سروکار دارند با این هدف که هزینه های تولید خود را کاهش دهند و یا به خلق صحنه هایی شگفت انگیز و خارق العاده بپردازند از جلوه های ویژه ی ویدئویی استفاده می کنند و از آن جایی که ساخت صحنه های فرا واقعی برای استفاده در انواع فیلم و موزیک ویدئو بسیار رایج شده است کمپانی های مختلف به ارائه ی video effect های متنوع پرداخته اند.
Pixelan Plugins Pack مجوعه ای از پلاگین های افکت های ویدئویی و ترانزیشن (Transition) را برای نرم افزار های Adobe Premiere Pro/Elements, Sony Vegas Pro/Movie Studio, After Effects, CyberLink PowerDirector, Magix Movie Edit Pro/Video Pro, Windows Movie Maker شامل می شود.

Description

Pixelan's amazing video effects plugins & transition plug-ins for Adobe Premiere Pro/ Elements, Sony Vegas Pro/ Movie Studio, After Effects, CyberLink PowerDirector, Magix Movie Edit Pro / Video Pro, Windows Movie Maker.

Video Effects Plugins
Blur-Sharpen Tools Plugins
Three FAST hardware-accelerated Pro blur and smart sharpen plug-ins. Go far beyond the built-in effects in your system. Hundreds of presets, organic blur flows, artifact-free sharpening, & more!

FilmTouch 2.0 Plugins
Up to 500+ hardware-accelerated film looks. The best VALUE in custom film looks video effects plugins!

Plugins for CyberLink/Magix
Cool plugins for CyberLink PowerDirector 12, Magix Movie Edit Pro 18/2013/2014, and Magix Video Pro X4/X5.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • Talan Al khames
    (02:23)   1397/12/25
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    با تشکر

بارگزاری