Houlo Video Downloader Premium 7.65

Houlo Video Downloader Premium 7.65

  • کاربرد : نرم افزار دانلود فیلم از سایت های مختلف
  • نسخه :Version 7.65
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Houlo
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار کارآمد برای دانلود کردن فیلم های مختلف از سایت های گوناگون همچون یوتیوب می باشد. در بسیاری از سایت ها به صورت پیش فرض قابلیت دانلود کردن ویدئو وجود ندارد، از طرفی دیگر اگر بخواهیم فایل فیلم را در کامپیوتر خود ذخیره کنیم، چاره ای جز استفاده از چنین نرم افزاری نخواهیم داشت. این نرم افزار با داشتن رابط کاربری مناسب و کاربر پسند، شما را قادر می سازد تا بتوانید فیلم ها را با سرعتی فوق العاده و با کیفیتی عالی دانلود کنید. با این نرم افزار می توانید حتی فیلم هایی با کیفیت HD را نیز دانلود کنید. فرمت فیلم های دانلود شده را نیز می توانید از بین فرمت های AVI، WMV، MPG، MP4، MKV، MOV، 3GP انتخاب نمایید.

ویژگی های نرم افزار Houlo Video Downloader Premium:
دانلود کردن فیلم از سایت های:
YouTube, Vimeo, AOL On, DailyMotion, Twitch, Nicovideo, FC2, Wikia, Periscope, Flickr, Vevo, Veoh, NYTimes, Ustream.tv, Funny or Die, eHow, LiveLeak, LiveStream, GameSpot, SoundCloud, IGN, Bloomberg و…
دانلود فیلم از سایت های مختلف با سرعت بالا
کیفیت بالای فیلم های دانلود شده
انتخاب فرمت فیلم از بین فرمت های AVI، WMV، MPG، MP4، MKV، MOV، 3GP
امکان دانلود فیلم های HD

Description

Ready for some fun? Houlo video er lets you easily video from YouTube, Vimeo, AOL On, DailyMotion, Twitch, Nicovideo, FC2, Wikia, Periscope, Flickr, Vevo, Veoh, NYTimes, Ustream.tv, Funny or Die, eHow, LiveLeak, LiveStream, GameSpot, SoundCloud, IGN, Bloomberg, FT and more, and convert them to different formats that can be played in almost any devices.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری