Maxprog FTP Disk 1.4.1

Maxprog FTP Disk 1.4.1

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت FTP
  • نسخه :Version 1.4.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Maxprog
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری که برای آپلود فایل و مدیریت سرورهای FTP ارائه شده است. توسط این نرم افزار می توانید هر نوع فایلی را با نهایت سرعت به سرور خود انتقال دهید. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی است و تمام نیازها را برای آپلود و مدیریت فایل بر روی سرورهای FTP برطرف می سازد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده پیش نمایش تصاویر و فایل های متنی ، کشیدن و رها کردن فایل ها به درون برنامه ، ایجاد فایل و پوشه ، دانلود و آپلود فایل ها با نهایت سرعت ، تعیین میزان دسترسی فایل ها ، دارا بودن محیط ساده ، انتقال فایل ها و پوشه ها به آسانی و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره نمود.

امکانات نرم افزار Maxprog FTP Disk عبارتند از:
نمایش گزارش اتصال ، دستورات در حال اجرا و پاسخگویی سرور
امکان کپی کردن و انتقال فایل ها و پوشه ها به محل های دیگر
امکان تعیین دسترسی فایل ها به صورت پیشرفته
بررسی تمام خطاها و اشکالات در سرور FTP
پشتیبانی از پروتکل های FTP و FTPS
و…

Description

In order to maintain your Web site you surely need some kind of FTP software however not all the FTP tools available today seem to be designed with frequent uploading in mind. Indeed, they are not always as handy as they could or should be.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری