Ultra RAMDisk Pro 1.65

Ultra RAMDisk Pro 1.65

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت رم کامپیوتر
  • نسخه :Version 1.65
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ieungSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک ابزار بسیار سبک وزن که می توانید از آن برای ایجاد یک درایو جدید بر روی هارد دیسک خود استفاده کنید و می توانید حافظه RAM شما در کامپیوتر تان قابل دسترس خواهد بود.
سرعت اجرای برنامه های مختلف بر روی کامپیوتر شما بستگی به تنظیمات سخت افزاری دارد. مولفه ای که نقش تعیین کننده ای در آن دارد، هارد دیسک است.
Ultra RAMDisk Lite یک برنامه کاربردی است که می تواند به شما در از بین بردن مسائل مربوط به عملکرد که به طور معمول درایو سخت ممکن است شما را قادر به ایجاد درایو RAM و یا دیسک های رم را از بین ببرد. این درایو مجازی از بخشی از کل حافظه رم است که بر روی کامپیوتر شما نصب شده است.
از آنجا که یک درایو رم فیزیکی نیست، هیچ محدودیتی ندارد. علاوه بر این، حافظه دائمی، تمام داده های موقت که در زمان اجرای آن مورد استفاده قرار می گیرند، هنگامی که کامپیوتر دوباره راه اندازی می شود، بر خلاف درایو فیزیکی، زمانی که مقدار زیادی از آن را بالا می برد و در نهایت دیسک را کند می کند.

Description

A lightweight tool that you can use to create a new drive on your hard disc using the RAM memory you have available on your computer. The speed with which various applications run on your computer is influenced by the hardware configuration. A component that has a decisive role in that matter is the hard drive.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری