Wondershare TidyMyMusic 1.6.0.3

Wondershare TidyMyMusic 1.6.0.3

  • کاربرد : نرم افزار شناسایی و برچسب گذاری خودکار فایلهای موسیقی
  • نسخه :Version 1.6.0.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Wondershare Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برچسب یا ID3 در واقع مشخصات یک فایل موسیقی می باشد که به صورت یک شناسنامه، آن فایل را معرفی می کند. اگر فایلی از ابتدا ID3 صحیحی داشته باشد، ما می توانیم بفهمیم که نام آن موزیک چیست، نام خواننده آن چیست، موزیک مربوط به کدام آلبوم است، در چه سالی خوانده شده است و اطلاعاتی از این قبیل. در واقع با اضافه کردن این اطلاعات، در آینده می توانیم به راحتی فایل ها را دسته بندی و مرتب نماییم. TidyMyMusic نام محصول جدید شرکت نرم افزاری Wondershare، نرم افزاری کاربردی با محیط کاربری آسان و کاربر پسند جهت شناسایی و تگ گذاری خودکار فایلهای موسیقی ( موسیقی های دارای کپی رایت ) می باشد که قادر است تا در کوتاهترین زمان ممکن مشخصات فایل ها و آلبوم های موسیقی مورد نظر شما را ( از جمله نام اثر، نام خواننده، سال تولید، سبک، کاور و ... ) به صورت آنلاین یافته و بر روی آنها اعمال نماید .

Description

An all-in-one tool to help you fix mislabeled music, download album art, lyrics and remove duplicate songs. It may drive you crazy when missing information like "Unknown Artist" and "Track 01" continuously shows up in your music folders or iTunes library, especially if you prefer a clean and well-organized music collection. Don't let it ruin your day and try TidyMyMusic for Mac to totally transform your music experience.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری