Winstep Xtreme 18.1.0.1250

Winstep Xtreme 18.1.0.1250

  • کاربرد : نرم افزار تغییر ظاهر ویندوز
  • نسخه :Version 18.1.0.1250
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Winstep Software Technologies
  • سال تولید : 2018

توضیحات

بیشتر نرم افزارهای که در زمینه تنوع در محیط کاری سیستم عامل یافت می شوند اقدام به تغییر چهره سیستم عامل با قالب های مختلف می کنند و تغییراتی را در نمای ظاهری پنجره ها و آیکن های سیستم ایجاد می کنند. بسیاری از این نرم افزارها با ایجاد تغییرات در بخش های اصلی محیطی تغییرات خود را اعمال می کنند. بسیاری از این برنامه ها تنها با نسخه های جدید سیستم عامل ویندوز از قبیل XP سازگاری دارند و بر روی سیستم عامل ویندوز در نسخه های قبلی سازگاری ندارند. اگر از محیط ویندوز خود خسته شده اید نرم افزار Winstep Xtreme به شما کمک می کند تا پوسته و دیگر تشکیلات ویندوز خودتان را با ابزارهای این برنامه تغییر دهید.

نرم افزار Winstep Xtreme ابزاری قدرتمند در زمینه ایجاد تغییرات چهره محیط سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار بر خلاف نرم افزارهای مشابه بر روی همه نسخه های ویندوز 95، 98، SE ،ME ،NT4 ،2000 ،XP 32/64 bit ،2003 Server و Vista 32/64 bit قابل نصب و اجرا می باشد. از مزیت های این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه حفظ سرعت سیستم عامل می باشد و همانند دیگر نرم افزارها کاهش سرعت سیستم عامل را موجب نمی شود. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تغییر شکل کلی محیط desktop، سازمان دهی desktop و بهم ریختگی های فایل ها و آیکن های موجود بر روی آن، افزایش کارایی از محیط کاری و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت WinStep Software می باشد. با Xtreme می توانید چهره میز کار خود را سفارشی سازید بطوری که برای شما مناسب باشد و به کارتان بیاید. این برنامه خود شامل قسمت های مختلفی است که با آنها مدیریت کامل روی چهره دسکتاپ خواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Winstep Xtreme:
- تغییر کامل Start Menu و TaskBar
- قابلیت تغییر ظاهر دسکتاپ شما
- قابلیت افزایش بهره وری
- راحتی در استفاده
- توانایی سازماندهی برنامه های شما و کم کردن در هم ریختگی میز کار
- امکان آسان سازی تمام جهات کارهای روزمره شما
- افزایش کارایی از محیط کاری
- مدیریت کامل روی چهره دسکتاپ
- پشتیبانی از ویندوز 95، 98، SE ،ME ،NT4 ،2000 ،XP 32/64 bit ،2003 Server و Vista 32/64 bit
- و ...

Description

Winstep Xtreme - replacement for the standard Windows shell with many convenient features, which sometimes are lacking in a standard envelope. install the package you get at the disposal of several modules (NextSTART, WorkShelf, FontBrowser, NeXuS), each of which performs a specific task in the design of the shell and has its own unique set of funktsiyay.

For example NextSTART module completely replaces the Start menu, taskbar and system notification area (system tray), with not only replace, but will allow you to use a lot of settings that are not in the standard Windows Explorer Windows. WorkShelf module is a replacement desktop, FontBrowser - handy viewer font, NeXuS - multilevel Quick access to frequently used applications.

Features Winstep Xtreme:
- The complete change in appearance with themes
- Adding new panels, widgets and gadgets on the desktop
- Built-in utility for organizing and cleaning- Start - menu
- Support for Windows Vista and Windows 7
- Unlimited flexibility and expansion of space on your desktop
- Reduce clutter on your desktop
- Adding the Windows 7 taskbar in Windows XP or Vista
- Full support for multiple monitors
- Allows you to drag and drop icons in Explorer bar facilities Winstep
- Support for PNG, TIFF, and ICO files for icon panels
- The ability to use keyboard shortcuts
- Multilingual interface with support for Russian language

More info (open/close)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری