ANSYS Electronics 19.0 Suite

ANSYS Electronics 19.0 Suite

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی سیستم های الکترومغناطیسی
  • نسخه :Version 19
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ANSYS
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مجموعه ای از چندین برنامه قدرتمند برای شبیه سازی سیستم های الکترومغناطیسی است. با استفاده از این محصول با دقت بالایی میتوانید سیستم های الکترومغناطیسی را شبیه سازی و رفتار دیوایسهای الکتریکی و الکترومغناطیسی را مورد بررسی و پژوهش قرار دهید. این برنامه در شاخه های صنعتی مختلفی قابل بهره برداری است. ANSYS Electromagnetics Suite هم شاخه های عمومی صنعت و هم شاخه های تخصصی را نشانه گرفته است. به عنوان مثال در تجهیزات الکترومکانیکال مانند موتورهای الکتریکی، ژنراتورها، تبدیل کننده ها، رله ها، الکترونیک قدرت و یا طراحی آهنربا و MEMS این محصول امکانات خاصی تدارک دیده است و همینطور در تراشه های سرعت بالا و یا قطعات مایکروویو با فرکانس بالا مانند تراشه های توکار، آی سی ها و مدارهای مجتمع، اتصالات داخلی PCB ها، آنتن، کامپوننتهای میکروویو و در نهایت تجهیزات بیومکانیکی و EMI/EMC پزشکی کاربردهای فراوانی دارد.

در حالت عمومی و مشترک نیز این برنامه کاربردهای زیادی دارد به عنوان مثال: بررسی خصیصه های کارایی تحت برانگیختگی، تجسم بصری از میدانهای الکترومغناطیسی که اطراف و یا داخل دستگاه ها را احاطه کرده اند، اثرات گرمایشی و میزان حرارت تولیدی، توزیع نیرو و بررسی حالتهای دفرمه شدن، بررسی پارامترهای کلیدی در طراحی مانند: گشتاورها، نیروها، مقاومت، امپدانس، ذخیره سازی، پارامترهای S و تشعشعات و انتشارات نوری و … . این بسته شامل سه نرم افزار ANSYS Maxwell برای شبیه سازی در حوزه اکترومغناطیس فرکانس پایین، ANSYS HFSS شبیه سازی حوزه سه بعدی امواج الکترومغناطیس و ANSYS Simplorer برای شبیه سازی سیستمهای پیچیده الکترونیک قدرت و سیستم های کنترل الکتریکی است و تمامی نیازهای مهندسین را تحت پوشش قرار داده است.

Description

is a public company based in Canonsburg, Pennsylvania. It develops and markets engineering simulation software.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری