Shining Android Data Recovery 6.6.6

Shining Android Data Recovery 6.6.6

  • کاربرد : نرم افزار ریکاوری اطلاعات پاک شده اندروید
  • نسخه :Version 6.6.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ShiningSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار برای بازیابی کردن داده های مختلف سیستم عامل اندروید در ویندوز می باشد. به کمک این نرم افزار کارآمد می توانید انواع فایل های مدیا از جمله عکس، فیلم، موزیک، فایل های واتس اپ و اپلیکیشن های مشابه، فایل های متنی، پیام ها، تاریخچه تماس، اسناد گوشی و تبلت و… را ریکاوری کنید. عمل ریکاوری به روش های مختلفی انجام گرفته و این نرم افزار به صورت کاملا قدرتمند عمل می کند. همچنین امکان استفاده روی گوشی و تبلت های روت شده نیز وجود دارد. اگر اطلاعاتی از گوشی یا تبلت اندرویدی خود را حذف کرده اید و اکنون به آن نیاز دارید، می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. حتی اگر گوشی را به حالت تنظیمات کارخانه بازگردانده اید، یا به آن فلش زده اید و یا هنگام روت کردن اطلاعاتی را از دست داده اید، باز می توانید برای ریکاوری کردن اطلاعات از دست رفته از این نرم افزار استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار Shining Android Data Recovery:
ریکاوری کردن انواع داده های گوشی و تبلت های اندرویدی از جمله:
عکس، فیلم، موزیک، فایل های واتس اپ و اپلیکیشن های مشابه، فایل های متنی، پیام ها، تاریخچه تماس و…
پشتیبانی از انواع گوشی و تبلت های اندرویدی با برند های مختلف
ریکاوری داده های حافظه داخلی و SD
1 راه برای اتصال به دستگاه اندروید: وای فای و کابل USB
پیش نمایش و انتخاب فایل های پاک شده
قابل استفاده روی دستگاه های روت شده
امکان بازگردانی اطلاعات با وجود ریست فکتوری کردن، روت کردن، فلش زدن ROM و…

Description

Free Android Data Recovery is mobile data recovery software for PC users. It can recover media files including Photos, APP photos, videos, audios, WhatsApp Attachments and text files including Messages, Contacts, Call History, WhatsApp and document from a broad variety of Android Devices like Samsung, HTC, Motorola, Sony, Google, Huawei and LG.

Free Android Data Recovery can get lost back from Android due to mistaken deletion, system crash, password losing, virus attack, device stuck, OS error, rooting, improper operation, Android card issue and others.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری