Navicat for PostgreSQL 12.0.23 x86

Navicat for PostgreSQL 12.0.23 x86

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت دیتابیس
  • نسخه :Version 12.0.23 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : PremiumSoft CyberTech
  • سال تولید : 2018

توضیحات

از روی سیستم مدیریت پایگاه داده POSTGRES توسعه داده شده است (هنوز هم بعضی مواقع برای سادگی به آن Postgres گفته می‌شود) که یک نمونه تحقیقاتی از پایگاه داده‌های نسل بعد است.PostgreSQL توسط یک تیم برنامه‌نویس که همگی در گروه پست الکترونیک برنامه‌نویسان PostgreSQL عضو هستند، انجام می‌شود.این تیم در حاضر مسئولیت تمام مسائل مربوط به برنامه‌نویسی PostgreSQL را بر عهده دارد. این یک پروژه گروهی است و تحت کنترل هیچ شرکتی نیست. قابلیت چشمگیر پست‌گراس‌کیوال وجودانواع مختلف Data Type ها است که حتی برنامه نویس می‌تواند به دلخواه خود type های جدید ایجاد کرده و از آنها استفاده کند. زبان داخلی پست گره PL/pgSQL می‌باشد که تا حد زیادی شبیه به زبان پروسیجر نویسی پی‌ال/اس‌کیوال (PL/SQL) در اراکل است.نکته حایز اهمیت و متمایز کننده آنکه پست‌گرس‌کیوال زبانهای اسکریپت نویسی دیگر مانند: پرل، پی‌اچ‌پی، تی‌سی‌ال، پایتون، رابی، اسکیم و همچنین زبان های کامپایل شونده را مانند سی، سی++ و جاوا را پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار Navicat PostgreSQL یکی از بهترین نرم افزار‌ها جهت انتقال، تهیه پشتیبان، ویرایش و مدیریت پایگاه داده می‌باشد
شما با استفاده از نرم افزار Navicat for PostgreSQL می توانید از هر جایی به پایگاه داده PostgreSQL خود متصل شوید و با جداول ارتباط برقرار کرده و کوئری ایجاد کنید و اسکریپت های مختلف را اجرا کنید و تمامی کارهایی که از طریق کنترل پنل میزبانی خود با پایگاه داده می توانید انجام دهید به صورت کاملا کاربرپسند در اختیار شما قرار میگیرد. این نرم افزار در حقیق یک نرم افزار برنامه نویسی و کمک حال کاربرانی است که با PostgreSQL کار می کنند.

امکانات کلی نرم افزار Navicat for PostgreSQL :
پشتیبانی از پایگاه داده PostgreSQL
ساختن / حذف کردن پایگاه داده های مختلف
پشتیبانی از تمامی اشیا پایگاه داده مثل: جداول, نمایش داده ها و فانکشن ها
پشتیبانی از تمامی زیر اشیاها مثل: فیلد ها, کلید های خارجی, چک ها, رول ها و تریگر ها
امکان مدیریت tablespace ها
امکان مدیریت زبان ها و cast ها
مدیریت aggregate , conversion ها و اپریتور ها و کلاس ها و انواع تعاریف خاص
پشتیبانی از انواع کاراکتر ها و زبان های unicode

Description

Navicat for PostgreSQL is an easy-to-use graphical tool for PostgreSQL database development. From writing simple SQL queries to developing complex databases, Navicat for PostgreSQL is designed to accommodate a wide range of users, from PostgreSQL beginners to seasoned developers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری