Navicat for SQLite 12.0.22 Mac OSX

Navicat for SQLite 12.0.22 Mac OSX

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت پایگاه داده
  • نسخه :Version 12.0.22
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : MAC OSX
  • تولید کننده : PremiumSoft CyberTech
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک برنامه کاربردیست که می تواند به شما در سازماندهی یک دیتابیس و ساخت، مرتب سازی، ویرایش، تغییر، ذخیره سازی و تهیه نسخه پشتیبان از آن ها کمک می کند. نرم افزار Navicat for SQLite Enterprise یک نرم افزار مدیریتی است که بر حوزه ی مدیریت دیتابیس اشراف کامل دارد . ساپورت کامل یونیکد، امکان Import و Export کردن اطلاعات با پسوندهای MS Access, MS Excel, XML, PDF و TXT، امکان ویرایش و ساخت دیتابیس در برنامه، ساخت Query های مورد نیاز و ذخیره آن ها و مشاهده همزمان خروجی Query، ساخت گزارش از دیتابیس و ده ها امکان منحصر به فرد دیگر همه و همه در نرم افزار Navicat for SQLite گنجانده شده است. محیط کاربر پسند و گرافیکی نرم افزارNavicat for SQLite از جمله نکات بارزی است که مخاطبان بسیاری را جذب خود کرده است.وظیفه ی دیگر نرم افزار Navicat for SQLite اتصال سریع به سرورهای محلی و یا ریموت می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Navicat for SQLite:
- قابلیت اتصال ایمن
- طراح آبجکت
- سازنده و ویرایشگر SQL
- طراح پایگاه داده
- ابزارهای دستکاری داده
- سازنده و نمایشگر گزارش
- فیلتر Tree/object
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

Navicat for SQLite is an application that can help you organize a database, making it easy for developers to sort, edit, modify, store and backup their work.
Features in Navicat for SQLite are sophisticated enough to provide professional developers for all their specific needs, yet easy to learn for users who are new to SQLite.
With Navicat for SQLite well-designed Graphical User Interface (GUI), Navicat for SQLite lets you quickly and easily create, organize, access and share information in a secure and easy way, taking SQLite administration to the next level.

Here are some key features of "Navicat for SQLite":
- Secure Connection
- Object Designer
- Table Viewer
- SQL Builder/Editor
- Database Designer
- Data Manipulation Tools
- Data/Structure Synchronization
- Report Builder/Viewer
- Connection coloring/Virtual grouping
- Tree/object filter

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری